تعریف بنتونیت خاک رس
بنتونیت چیست؟
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶
آموزش کانتورینگ در آرایشگاه
آموزش آرایش تابستانی شیک
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶

لیفتینگ صورت با ماسک برنج

ماسک برنج

لیفتینگ صورت با ماسک برنج

لیفتینگ صورت با ماسک برنج

   ماسک برنج یکی از بهترین ماسک های لیفتینگ صورت می باشد که در آرایشگاه بعنوان ماسک های طبیعی استفاده می شود. برای تهیه این ماسک ابتدا برنج را شسته و آن را برای پخت آماده کنید. نرم که شد آب آ نرا دور نریزید و در یک کاسه ریخته و نگه دارید. یک قاشق غذاخوری شیر گرم را به برنج نرم شده اضافه کنید و بعد یک قاشق عسل نیز به آن اضافه کنید. مواد را با برنج حسابی هم زده تا صاف شود و به شکل یکدست قابل استفاده شود. حال می توانید این ماسک را بر روی صورت و گردن خود زده و ماساژ دهید. بعد از گذشت مدت زمان سی دقیقه می توانید صورت خود را با آب برنجی که قبلاً کنار گذاشته بودید شستشو دهید.
   آب برنج حاوی آنتی اکسیدان می باشد که موجب هیدراته شدن پوست می گردد. آب برنج را می توان حتی تا چهار روز در یخچال نگهداری نمایید. آب برنج علاوه بر کاربرد لیفتینگ صورت، بعنوان لوسیون بدن نیز قابل استفاده می باشد.

لیفتینگ صورت با ماسک برنجReviewed by سه رخ on Aug 7Rating: 5.0لیفتینگ صورت با ماسک برنجیکی از بهترین ماسک های موجود برای لیفتینگ صورت، ماسک برنج است. این ماسک توسط پزشکان طب سنتی تأیید شده است. در این مقاله طرز تهیه این ماسک و نحوه استفاده آن را به شما آموزش می دهیم.

1 دیدگاه

  1. پری گفت:

    من از این ماسک برای مادرم استفاده کردم تا چین و چروک صورتشون از بین بره واقعا هم عالیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *