آموزش آرایش صورت و موها
آموزش آرایش صورت
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶
نحوه ساخت اسکراب جو ، عسل و ماست
اسکراب جو ، عسل و ماست
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶

لیفتینگ طبیعی صورت با ماسک خیار

ماسک خیار برای لیفت صورت

لیفتینگ طبیعی صورت با ماسک خیار

لیفتینگ طبیعی صورت با ماسک خیار

   خیار یکی از میده های خنک است که بسیار برای پوست مؤثر بوده و بعنوان ماسک برای پوست استفاده می شود. از ماسک خیار می توان بعنوان یک ماسک لیفت ضد چروک استفاده نمود. به این ترتیب که نیمی از ان را رنده کرده و از یک صافی عبور می دهند. آب بدست آمده از خیار را بر روی پوست صورت مالیده و تا دو ساعت بر روی پوست بماند. پس از اینکه ماسک بر روی پوست خشک شد صورت خود را با آب سر شستشو دهید.
   اگر به صورت مداوم از این ماسک استفاده کنید شاهد تأثیرات شگفت انگیز آن بر روی چهره خود خواهید بود. این ماسک به مرور زمان و با استفاده درست و مرتب نتیجه خوبی را به شما می دهد و با چند بار استفاده انتظار تغییرات محسوس را نداشته باشید. باید توجه داشته باشید هنگام استفاده از این ماسک از هر گونه استرس و فشار های عصبی دوری کنید تا ماسک تأثیر بیشتری بر روی پوست داشته باشد. این ماسک در آرایشگاه جهت جوانسازی پوست و رفع چین و چروک بسیار پرکاربرد است.

لیفتینگ طبیعی صورت با ماسک خیارReviewed by سه رخ on Aug 9Rating: 5.0لیفتینگ طبیعی صورت با ماسک خیارماسک خیار یکی از طبیعی ترین و پرطرفدارترین ماسک های صورت می باشد که می تواند پوست را به صورت کامل درمان کرده و چین و چروک های ان را از بین ببرد. در این مقاله نحوه استفاده از این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *