کراتینه گرم و سرد برای مو
تفاوت کراتین گرم و سرد
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶
بهترین فرمول رنگ ابرو روشن
فرمول رنگ ابرو روشن
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶

ماسک ضد جوش فوری

ماسک چای سبز

ماسک ضد جوش فوری

ماسک ضد جوش فوری

   برای بسیاری از ما پیش آمده که قبل از یک مهمانی و یا جشن عروسی با جوش روی صورت خود مواجه می شویم. قطعا این جوش را نمی توان به سرعت از بین برد اما می توان اما با استفاده از مواد طبیعی موثر، التهاب آن را کاهش داده و از فعالیت عوامل آکنه زا و ایجاد کننده جوش جلوگیری نمود. در این مقاله ماسک ضد جوش فوری را به شما آموزش می دهیم تا در روزهای باقی مانده تا عید نوروز و همچنین در روزهای عید، از آن استفاده نمایید تا پوست صاف و زیباتری داشته باشید!

آموزش تهیه ماسک ضدجوش فوری برای روزهای عید نوروز

مواد لازم ماسک چای سبز :

- یک قاشق غذاخوری چای سبز (چای کیسه ای یا دم شده)
- یک قاشق غذا خوری عسل
- یک قاشق چای خوری آب لیموی طبیعی
- 3 قاشق چای خوری شکر (ترجیحا شکر قهوه ای)
    مواد بالا را با یکدیگر مخلوط نمایید تا شبیه یک خمیر نرم و روان شود. به مدت 1 تا 2 دقیقه، این خمیر را روی پوست صورت خود به صورت دایره ای و کاملاً آهسته ماساژ دهید. سپس، به مدت 10 تا 15 دقیقه،ماسک بر روی صورت بماند. سپس صورت را با کمی آب گرم مرطوب کنید و با یک دستمال پارچه ای، کمی روی پوست بکشید تا پوست خود را لایه برداری کنید.
   مواد موجود در این ماسک، ضدآکنه قوی می باشند که در مدت کوتاهی، از جوش زدن پوست و تولید چربی اضافی در آن، جلوگیری خواهند کرد. در ضمن عسل و چای سبز می توانند به طور کامل پوست را از تمام آلودگی ها پاکسازی کرده و آن را تسکین دهند و در نتیجه، التهاب و قرمزی صورت، به صورت کامل از بین خواهد رفت. شکر نیز موجب لایه برداری پوست شده و پوستی شاداب و تازه برای شما ایجاد می کند. آب لیمو هم برای درمان فوری جوش بسیار مناسب است و سریع آن را خشک م نماید. این ماسک را یک روز درمیان یا هفته ای 2 مرتبه بر روی پوست خود استفاده کنید تا سریع ، جوش هایتان کاهش یابند و پوستتان صاف شود.

ماسک ضد جوش فوریReviewed by سه رخ on Mar 11Rating: 3.0ماسک ضد جوش فوریبرای تقویت پوست و جلوگیری از ایجاد جوش بر روی پوست بهتر است قبل از رسیدن ایام دید و بازدید عید از ماسک ضد جوش چای سبز استفاده کنید. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

برای تقویت پوست و جلوگیری از ایجاد جوش بر روی پوست بهتر است قبل از رسیدن ایام دید و بازدید عید از ماسک ضد جوش چای سبز استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *