بهترین روش جذابیت با آرایشی تیره و روشن
جذابیت با آرایشی تیره و روشن
تیر ۲۱, ۱۳۹۶
آرایشگاه مردانه میانسال
آیا سن انتخاب مدل مو را محدود می‌کند؟
تیر ۲۱, ۱۳۹۶

ماسک قهوه

بهترین ماسک قهوه ضد پیری پوست

ماسک قهوه

ماسک قهوه

قهوه یکی از نوشیدنی های کافئین دار است که موجب سرحال بودن شما در صبحگاه می شود. تصور اکثر افراد در مورد کاربرد قهوه این است که به بیدار ماندن در شب کمک می کند و صرفاً یک نوشیدنی است. اما قهوه یکی از طبیعی ترین مواد ماسک های ضد پیری است که به دلیل کافئین موجود در خود مشکلات پوست و بدن را رفع کرده و موجب ترمیم و بازسازی پوست می شود.این کافئین همچنین موجب رفع قرمزی پوست خواهد شد. یکی از بهترین ماسک های قهوه برای پوست به گفته آرایشکران در آرایشگاه ماسک قهوه خالص است. مقداری قهوه را دم کرده و یا در آب بخیسانید و بر روی پوست قرار دهید بعد از مدت زمان 10 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.
در ادامه ماسک های مختلفی را که می توانید با قهوه تهیه کیند به شما آموزش میدهیم :

ماسک قهوه و عسل
این ماسک در آرایشگاه برای پوست های معمولی استفاده می شود و پف های صورت را از بین می برد. عسل خاصیت ضد پیری و ترمیم و بازسازی پوست داشته و تریب آن با قهوه موجب افزایش قابلیت ارتجاعی پوست خواهد شد.
مواد لازم:
- قهوه 4 قاشق غذاخوری
- ماست 2 قاشق غذا خوری
- عسل 1 قاشق غذاخوری
مواد بالا را باهم مخلوط کرده و روی پوست بزنید و بعد از مدت زمان نیم ساعت صورت را با آب ولرم بشویید.

ماسک قهوه و کاکائو
ترکیب قهوه و کاکائو موجب کاهش چین و چروک پوست شده و شفافیت پوست شما را افزایش می دهد. به توصیه متخصصان پوست در آرایشگاه، اگر پوست شما خشک است می توانید مقداری ماست یا خامه را همراه عسل به ماسک اضافه کنید. برای پوست های چرب آب لیمو را به ماسک اضافه نمایید.
مواد لازم:
- پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری
- قهوه 2 قاشق غذا خوری
- عسل 1 قاشق غذاخوری
- ماست (یا شیر بجای ماست) 4 قاشق غذاخوری
- عسل 1-2 قاشق غذاخوری
مواد بالا را با هم مخلوط کرده و صورت و گردن خود را با آن به آرامی ماساژ دهید. بعد از مدت زمان 20 الی 30 دقیقه که ماسک بر روی پوست خشک شد می توانید صورت و گردن خودرا با آب ولرم بشویید.

ماسک قهوه و ژل آلوئه ورا
ماسک قهوه و آلوئه ورا یکی از پر طرفدار ترین ماسک های ضد پیری پوست در آرایشگاه است. این ماسک سلولیت های موجود در بدن را از بین می برد و پوست را روشن و صاف تر می کند.
مواد لازم:
- قهوه 2 قاشق سوپ خوری
- ژل آلوئه ورا 1 قاق سوپ خوری
- روغن ویتامین E 1 قاشق سوپ خوری
مواد بالا را باهم مخلوط کرده و بر روی پوست خود بمالید.

ماسک قهوه و روغن زیتون
این ماسک در آرایشگاه برای افرادی که پوست های خشک دارند استفاده میشود. زیرا موجب نرم شدن پوست شده و بافت های سطح پوست را ترمیم می کند.
مواد لام:
- قهوه 4  قاشق غذاخوری
- ماست 2 قاشق غذا خوری
- روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
مواد را باهم مخلوط رده و بر روی پوست بزنید و بعد از مدت زمان نیم ساعت صورت خود را با آب ولرم به آرامی بشویید. به توصیه آرایشگران در آرایشگاه بعد از استفاده از این ماسک از اسکراب های طبیعی استفاده نمایید.

ماسک قهوه لایه بردار
لایه برداری صورت یکی از شیوه های از بین بردن سلول های مرده پوست است. با استفاده از قهوه برای خود یک لایه بردار طبیعی درست کنید.
مواد لام:
- قهوه 2  قاشق غذاخوری
- نمک دریایی 1 قاشق غذا خوری
- روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
مواد بالا را باهم مخلوط کرده و خمیر حاصل را به صورت دورانی و چرخشی به مدت 5 الی 10 دقیقه رو پوست خود ماساژ دهید سپس پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید. این ماسک برای کل بدن نیز قابل استفاده است.

ماسک قهوهReviewed by سه رخ on Jul 12Rating: 4.5ماسک قهوهقهوه یکی از نوشیدنی های معروف و کافئین دار است که علاوه بر بیدار نگه داشتن فرد در شب موجب ترمیم و بازسازی پوست نیز می شود. مجموعه سه رخ در این مقاله تهیه انواع ماسک قهوه را به شما آموزش میدهد.

1 دیدگاه

  1. جوانا گفت:

    ماسک قهوه یکی از بهترین ماسک های موجوده سع کنید از این ماسک برای لایه برداری پوست استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *