معرفی کانسیلر خوب
دی ۲۷, ۱۳۹۶
روغن آووکادو و بادام
رشد سریع مو با روغن آووکادو و بادام
دی ۲۷, ۱۳۹۶

ماسک مرطوب کننده صورت با روغن نارگیل

ماسک آبرسان روغن نارگیل

ماسک مرطوب کننده صورت با روغن نارگیل

ماسک مرطوب کننده صورت با روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از روغن های بسیار طبیعی برای پوست است که به آرامی پوست را در طول زمان مرطوب می‌کند. روغن نارگیل برای افرادی که از خشکی و ترک پوست آرنج ها، زانوها و پاشنه پا رنج می برند معجزه گر است. زیرا این روغن وارد لایه های عمقی تر پوست خواهد شد و موجب نرمی و احیای سلول های آسیب دیده پوست می گردد. بسیاری از آرایشگران و متخصان پوست توصیه می کنند بعد از حمام برای جلوگیری از خشکی بدن، کمی روغن نارگیل بکر را به پوست خود بزنید. روغن نارگیل به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب، پوست های خشک را ترمیم خواهد کرد. برای استفاده از روغن نارگیل، باید مقدار کافی آن را قبل از خواب روی پوست گذاشته و اجازه دهید تمام شب روی آن بماند و صبح آن را با آب شست و شو دهید.
   بسیاری از خانم ها حتی بعد از ظرف شستن و تماس پوست دست با آب از این روغن برای چرب کردن و رفع خشکی دست ها نیز استفاده می کنند. این روغن علاوه بر آب رسانی لطافت پوست را افزایش داده و موجب تقویت پوست خواهند شد. زیرا این روغن از نارگیل تهیه شده و پوست را تغذیه خواهد کرد. 

ماسک مرطوب کننده صورت با روغن نارگیلReviewed by سه رخ on Jan 17Rating: 3.0ماسک مرطوب کننده صورت با روغن نارگیلروغن نارگیل یکی از روغن های طبیعی برای پوست است که موجب آبرسانی و لطافت پوست شده و یک منبع مغذی برای تقویت پوست می باشد. در این مقاله این مرطوب کننده طبیعی را به شما معرفی می کنیم.

روغن نارگیل یکی از روغن های طبیعی برای پوست است که موجب آبرسانی و لطافت پوست شده و یک منبع مغذی برای تقویت پوست می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *