بهترین ماسک بهاری
ماسک بهاری
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۷
میکرواسکالپ یا هاشور سر
میکرواسکالپ چیست؟
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۷

ماکیاژ و تکنیک درست آرایش کردن

تکنیک های آرایشی

ماکیاژ و تکنیک درست آرایش کردن

ماکیاژ و تکنیک درست آرایش کردن

   قبل از هر چیزی باید معنی ماکیاژ ( Maquillage ) را بدانید، ماکیاژ یا مکیاج همان میکاپ یا آرایش است که موجب زیبایی و گریم چهره می شود. اما تکنیک ها و ترفندهای بسیاری برای آرایش صورت وجود دارد که می تواند موجب تغییر چهره شده و چهره را جوان تر  می کند. در ادامه تکنیک های میکاژ را به شما آموزش می دهیم: 
- شناخت وسایل آرایشی
   شناخت وسایل آرایش و مواد درست به اندازه مهارت و تکنیک مهم می باشد. در صورتی که براش – وسیله مناسب – و مواد آرایشی با رنگدانه مناسب را انتخاب نمایید و با آن تمرین داشته باشید می توانید آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید. پس اگر تمایل دارید واقعا مانند حرفه ای ها عمل کنید، از براش مناسب برای هر کار استفاده کنید. در ادامه براش های آرایشی را به شما معرفی می کنیم:
- براش فونداسیون (کرم پودر)
- براش کانسیلر
- براش پودر
- براش رژگونه
- براش ترکیب کننده ی کوچک
- براش تخت سایه چشم
- براش زاویه دار
- براش رژ لب
- کرم پودر را با پرایمر ترکیب کنید.
   سعی کنید از فونداسیون های کرمی برای داشتن حالت نهایی مات با پوشش دهی کامل استفاده کرده و برای ثابت نگه داشتن آن کمی پنکک بزنید. بهتر است که پرایمر را با فونداسیون ترکیب نموده و سپس به پوست بزنید. ماندگاری کرم پودر کرمی از مایع و پودری بیشتر است. هر فردی می تواند از کرم پودر کرمی استفاده نماید، حتی افرادی که پوست چرب دارند. افرادی که پوست چرب دارند باید کرم پودر را با یک اسفنج آرایشی نرم به صورت خود بزنند. چون بیشتر کرم پودرها برای ترکیب راحت تر حاوی روغن می باشند. برای پوست های خشک و یا معمولی هم از براش فونداسیون استفاده نمایید.
- یاد گرفتن رنگ ها
   کلید آرایشگر حرفه ای شدن دانستن رنگ زمینه پوست و دانستن چرخه رنگ برای از بین بردن تمام نازیبایی های پوست است. رنگ های متضاد می توانند به راحتی بدرنگی هر ناحیه را بپوشانند.
- شکل دادن به صورت
   تکنیک کانتورینگ و هایلایتینگ برای شکل بخشیدن به صورت و زیباتر کردن اجزای آن می باشد. این تکنیک ها در واقع هنر بازی کردن با رنگ ها و سایه ها برای دادن بهترین شکل به صورت است. هر رنگی که تیره تر از رنگ صورت باشد آن ناحیه را عقب برده و هر رنگی که از پوست روشن تر باشد موجب برجسته شدن آن می گردد. اگر می خواهید کانتورینگ صورت جذاب و خاص به نظر برسد از هایلایترهای براق و شیمری استفاده نمایید.
- تغییر دادن شکل چشم ها
   هایلایتینگ و کانتورینگ فقط برای تغییر حالت صورت نیست، بلکه از آن می توان برای جذاب تر و درشت تر کردن چشم ها نیز استفاده نمود. یکی از تکنیک هایی که خیلی مورد توجه میکاپ آرتیست های سلبریتی ها قرار گرفته، کشیدن مداد چشم مشکی در خط مژه پلک بالا می باشد که در درشتی، کشیدگی و جذابیت چشم ها مؤثر عمل می کند. 
- کشیدن خط چشم با روش درست
   برای کشیدن خط چشم باید از گوشه داخلی چشم شروع کرده و تا مرکز چشم ادامه دهید، سپس از گوشه خارجی چشم شروع کرده و در مرکز پلک بهم اتصال دهید. برای کشیدن دنباله نیز همیشه خط مژه پلک زیر به سمت انتهای ابرو را مرجع قرار دهید.

ماکیاژ و تکنیک درست آرایش کردنReviewed by سه رخ on May 13Rating: 3.0ماکیاژ و تکنیک درست آرایش کردنماکیاژ یکی از تکنیک های آرایش صورت است که موجب زیباتر شدن چهره و جذاب شدن ان می شود و در آن فقط باید به نحوه استفاده صحیح از وسایل آرایش توجه شود. در این مقاله ماکیاژ و تکنیک های آرایشی را به شما آموزش می دهیم.

ماکیاژ یکی از تکنیک های آرایش صورت است که موجب زیباتر شدن چهره و جذاب شدن ان می شود و در آن فقط باید به نحوه استفاده صحیح از وسایل آرایش توجه شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *