آموزش برجسته کردن لب
برجسته کردن لب (قسمت اول)
فروردین ۳, ۱۳۹۷
آموزش برجسته سازی لب
برجسته کردن لب (قسمت دوم)
فروردین ۳, ۱۳۹۷

مراقبت از لاک ناخن(قسمت۲)

نگهداری لاک ناخن

مراقبت از لاک ناخن(قسمت۲)

مراقبت از لاک ناخن (قسمت2) :

* خشک شدن لاک ناخن :

اجازه دهید لاک ناخن شما کاملا خشک شود . این امر در ایجاد کیفیت هنر طراحی ناخن بسیار مهم است. باید لاک اولیه به طور کامل خشک شود،برای هر لایه همین اندازه صبر کنید تا خشک شود. به عنوان مثال، اگر برای طراحی لاک ناخن، گلهایی را روی ناخن خود میزنید با گلبرگ های رنگارنگ، هر رنگ را قبل از اضافه کردن،به طور کامل خشک کنید. این امر باعث می شود که رنگ از بین نرود یا پراکنده شود تا هنر طراحی لاک ناخن شما برای مدت زمان طولانی جذاب بماند .
اگر طراحی شما در هر یک از ناخن ها یکسان باشد، بهتر است یک قسمت از طرح را به هر ناخن بمالید و سپس قسمت بعدی طراحی روی هر ناخن را انجام دهید، در حالی که هر یک از ناخنها را به طور کامل نقاشی کنید. این باعث می شود که زمان کافی برای اجازه دادن به هر عنصر قبل از اضافه کردن بخش بعدی خشک شود.

مراقبت از لاک ناخن(قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Mar 23Rating: 3.0مراقبت از لاک ناخن(قسمت۲)لاک ناخن موجب ظرافت و زیبایی ناخن ها خواهد شد، اما همین لاک نیز نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد تا زیبایی خود را بر روی ناخن حفظ نماید. در این مقاله روش های مراقبت از لاک ناخن را به شما آموزش می دهیم.

لاک ناخن موجب ظرافت و زیبایی ناخن ها خواهد شد، اما همین لاک نیز نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد تا زیبایی خود را بر روی ناخن حفظ نماید.

1 دیدگاه

  1. Samaneh گفت:

    چقدر لاک ناخنی که توی عکس هست قشنگهههههه خیلی خوشم اومد مرسی ^_^

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *