آموزش مانیکور در منزل
مانیکور ناخن در منزل
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
بهترین ماسک پاکسازی قبل عید نوروز
ماسک پاکسازی قبل عید نوروز
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶

موجدار کردن مو با اسپری نمک دریایی

اسپری نمک دریایی

موج دار کردن مو با اسپری نمک دریایی

موجدار کردن مو با اسپری نمک دریایی

    برای بسیاری از ما پیش آمده است که بعد از گذراندن یک روز در ساحل و کنار دریا موها حالتی موجدار و زیبا پیدا می کنند. بسیاری از افراد معتقدند این موضوع به دلیل رطوبت موجود در هوا است. اما جالب است بدانید که رطوبت تنها یکی از دلایل موجدار شدن موها در ساحل است، عوامل دیگری مانند آب شور و آفتاب نیز موجب ایجاد موج های ظریف و خاص در موها می شود. اما برای موجدار کردن مو همیشه نمی توان به ساحل دریا رفت. اما روش دیگری برای موجدار کردن موها وجود دارد. آن هم استفاده از اسپری نمک است. این اسپری از مواد ساده و در دسترس تشکیل شده  و به راحتی موهای شما را موجدار و زیبا می سازد. 

مواد لازم برای درست کردن اسپری موج دار مو

- طری اسپری دار
- 1 فنجان آب گرم
- 1 تا 2 قاشق چای خوری نمک دریایی
- 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا روغن آرگان یا ترکیب مساوی از دو روغن
- 1/2 قاشق چای خوری ژل مو یا مرطوب کننده مو
- در این دستور می‌ توان چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را نیز اضافه نمایید تا عطر و بویی بهتر برای این اسپری ایجاد گردد.

مراحل درست کردن اسپری نمک دریایی برای موج دار کردن موها

   ابتدا آب گرم را درون بطری اسپری دار ریخته، سپس تمام مواد اولیه را که از قبل به دقت اندازه گیری کرده اید را درون بطری بریزید. برای مخلوط شدن بهتر روغن نارگیل با سایر مواد، کمی آن را گرم کنید. در بطری اسپری دار را محکم بسته  و سپس آن را به خوبی تکان دهید تا تمام مواد با یکدیگر ترکیب گردند. حال اسپری نمک دریایی برای موج دار کردن موها آماده است.

نحوه استفاده از اسپری نمک برای موج دار کردن موها

   ابتدا موهای خود را با شامپو شست و شو دهید تا موها به اندازه کافی مرطوب گردند. البته استفاده از نرم‌ کننده موجب زیباتر شدن مدل موها خواهد شد. آب اضافی مو را با حوله بگیرید و سپس با یک شانه دندانه دار موهای مرطوب را شانه بزنید. این کار موجب جدا شدن تارهای مو با اندازه یکسان از یکدیگر می شود و بعد از استفاده از اسپری نمک حالت زیباتری به خود خواهنند گرفت. در مرحله اخر اسپری نمک دریایی را به تمام قسمت‌ های مو اسپری نمایید و اجازه دهید تا موها به تدریج حالت موج دار و زیبایی بگیرند. پس  از اسپری کردن دیگر به موهای خود دست نزنید.

موجدار کردن مو با اسپری نمک دریاییReviewed by سه رخ on Mar 4Rating: 3.0موجدار کردن مو با اسپری نمک دریایینمک دریا یکی از عوامل موجدار شدن موها در ساحل دریا است که به راحتی می توان اسپری ان را در منزل تهیه کرده و موها را موجدار کرد. در این مقاله نحوه تهیه این اسپری و روش استفاده از آن را به شما آموزش می دهیم.

نمک دریا یکی از عوامل موجدار شدن موها در ساحل دریا است که به راحتی می توان اسپری ان را در منزل تهیه کرده و موها را موجدار کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *