معرفی بهترین آرایشگاه جنوب تهران
بهترین آرایشگاه جنوب تهران
مرداد ۷, ۱۳۹۶
کاشت بیبی بومر ناخن چیست؟
کاشت بیبی بومر ناخن
مرداد ۸, ۱۳۹۶

میکروبلیدینگ لب

آموزش میکروبلیدینگ لب

میکروبلیدینگ لب

میکروبلیدینگ لب

               میکروبلیدینگ لب یک روش انجام آرایش دائمی برای زیبایی لب بوده و در حقیقت  زیر مجموعه تاتو به حساب می آید که جدیدتر بوده و نیمه دائم به حساب می آید. زیرا در این روش جوهر به غشا میانی پوست رفته و به همین دلیل نیمه دائمی محسوب می شود. لازم به ذکر است که انجام این روش نیاز به مجوز داشته و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد.
از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه در میکروپیگمنتیشن از یک قلم و دستگاه دیجیتالی استفاده شده و رنگ دانه ها به لایه های عمیق تری از پوست به نام لایه درمال نفوذ می کنند که این روش ماندگارتر از روش های میکروبلیدینگ و روش امبرویدری ابروهاست. میکروپیگمنتیشن هر 2 تا 5 سال باید تمدید شده و از آن جایی که در انجام آن از قلم دیجیتالی استفاده شده، زمان درمان و بهبودی کامل پوست پس از انجام این پروسه طولانی تر از روش میکروبلیدینگ می باشد بوده و تا یک هفته پس از انجام آن باید از پوست نگه داری شود. این پروسه 2 ساعت طول کشیده و هزینه بیشتری هم دارد.

میکروبلیدینگ لبReviewed by سه رخ on Jul 29Rating: 4.5میکروبلیدینگ لبمیکروبلیدینگ لب چیست. آموزش میکروبلیدینگ لب از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه کدام است.

4 دیدگاه ها

  1. همكاري در فروش گفت:

    ممنون از مقاله ی بسیار خوبتون

  2. شقایق گفت:

    دوستانی که لب هاشون باریکه و زیاد مشخص نیست توصیه میکنم به جای تزریق ژل و یا روش های خطرناکه دیگه از این روش استفاده کنید.هم عوارض نداره هم اینکه زیبایی و رنگ خاصی به لبهاتون میده.کاملا هم طبیعی جلوه میده.

  3. میکروبلیدینگ گفت:

    فرق میکروپیگمنتیشن و میکروبلدینگ چی بود

  4. مهتا گفت:

    با این روش شکل لب خیلی طبیعی و خاص میشه. خواهر من انجام دادن فوق العاده اس منم میخوام از این روش استفاده کنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *