روغن حیوانی
ماسک آبرسان مو با روغن حیوانی
بهمن ۶, ۱۳۹۶
وسایل آرایشگاه مردانه
تجهیزات آرایشگاه مردانه
بهمن ۷, ۱۳۹۶

نرم کننده موی خانگی

نرم کننده مو-تقویت مو

آموزش ساخت نرم کننده مو خانگی

آموزش ساخت نرم کننده مو خانگی :

  • کرم مو :

          دو قاشق غذاخوری روغن کرچک و چند قطره روغن رزماری رو با هم مخلوط کنید. می توانید چند قطره روغن رزماری یا لیمو رو با ¼ فنجان روغن بادام و یا روغن زیتون هم استفاده کنید.

  •  نرم کننده مو معطر :

6 قطره روغن اسطوخدوس، 6 قطره اسانس چوب صندل و 6 قطره روغن کنجد رو باهم مخلوط کنید. مو هاتون را به چند قسمت تقسیم کنید و با نوک انگشت هاتون که آغشته به روغن هست، پوست سرتون رو ماساژ بدهید. سپس سر خود رو با یک حوله به مدت 15 دقیقه بپوشانید. و بعد موهاتون را بشویید. ممکن است بعد از استفاده از این روغن، نیاز داشته باشید که 2 بار شامپوکردن رو انجام بدهید.

 

  • نرم کننده مو گیاهی:

1 قاشق چایخوری ریشه ی گیاه باباآدم، 1 قاشق چایخوری گل بابونه، 1 قاشق چایخوری گل یاسمن  رو با یک فنجان آب مخلوط کرده و به مدت 30 دقیقه می گذاریم تا بجوشد، سپس این مایع رو بعد از خنک شدن 1 قاشق غذاخوری سرکه به مخلوط اضافه کنید و نرم کننده رو، روی موهاتون بریزید و با استفاده از شونه سعی کنید به طور یکنواخت پخش بشه. این نرم کننده بعد از استفاده نیازی به شست و شو ندارد .

نرم کننده موی خانگیReviewed by تبلیغات آرایشگاه on Jan 26Rating: 3.5نرم کننده مو خانگیبرای اینکه نرم کننده مو خانگی بسازید این مقاله آموزشی را دنبال کنید.

برای موهای مجعد و فر معمولا باید از نرم کننده استفاده کرد. آیا دوست دارید در منزل نرم کننده بسازید ؟ این مقاله آموزشی را دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *