ضرر حنا برای ابرو
معایب حنا برای ابرو
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶
ریمو هاشور ابرو با آبلیمو و نمک
پاک کردن تاتو ابرو با آبلیمو و نمک
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶

پاک کردن هاشور ابرو با آلوئه‌ ورا

ریمو هاشور ابرو با آلوئه ورا

پاک کردن هاشور ابرو با آلوئه‌ ورا

پاک کردن هاشور ابرو با آلوئه‌ ورا

   هاشور ابرو یا Microblading یک روش جدید و جایگزین مناسب برای تتوی ابروها است. با این تفاوت که در روش هاشور مواد رنگی و پیگمنت‌ های هاشور با استفاده از یک دستگاه مخصوص و با دقت و ظرافت زیادی به شکل تارهای مو طراحی خواهند شد. مواد رنگی مورد استفاده در این روش معمولا به عمق بسیار کمی از پوست وارد شده و به همین دلیل ماندگاری کمتری نسبت به تتو دارد و در صورت تمایل می‌توان آن را پاک کرد و یا مدل آن را تغییر داد. 
   بسیاری از خانم ها بعد از انجام هاشور و طراحی ابروها، احساس پشیمانی می کنند و برای پاک کردن آن تلاش می کنند. برای پاک کردن تاتو و هاشور ابرو روش های مختلفی وجود دارد. اما بهترین روش استفاده از روش های خانگی است که یکی از آن ها استفاده از آلوئه ورا است. آلوئه ورا یکی از مواد طبیعی و بسیار مفید برای حل بسیاری از مشکلات پوستی است که می‌توان از آن به عنوان یک پاک کننده طبیعی برای هاشور ابرو نیز استفاده نمود. برای استفاده از آلوئه ورا برای پاک کردن هاشور ابرو باید 1 قاشق از ژل و یا آب آلوئه ورا تازه را با محتوای یک کپسول ویتامین E مخلوط نمایید. این دو ماده را باید به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید تا حالت خمیری و یکدستی پیدا کند. این خمیر را روی ابروی هاشور شده قرار داده و اجازه دهید به مدت 40 دقیقه روی ابروها بماند. بعد از گذشت این مدت آن را با آب گرم شست و شو دهید. اگر این روش را به طور مداوم و هر روز انجام دهید آثار باقی مانده از هاشور ابرو به طور کامل محو خواهد شد.  برای افزایش اثربخشی این روش می‌ توان بعد از استحمام و زمانی که منافد پوستی به خوبی باز شده و پوست دارای رطوبت کافی است از این ترکیب استفاده نمود.

پاک کردن هاشور ابرو با آلوئه‌ وراReviewed by سه رخ on Mar 2Rating: 3.0پاک کردن هاشور ابرو با آلوئه‌ وراگیاه آلوئه ورا یکی از روش ها خانگی برای پاک کردن هاشور و تاتوی ابرو است که در صورت مصرف مداوم همراه ویتامین E موجب رفع جای تاتو می شود. در این مقاله نحوه پاکسازی تاتو با آلوئه ورا را به شما آموزش می دهیم.

گیاه آلوئه ورا یکی از روش ها خانگی برای پاک کردن هاشور و تاتوی ابرو است که در صورت مصرف مداوم همراه ویتامین E موجب رفع جای تاتو می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *