معرفی انواع ماسک گلاب
انواع ماسک گلاب
تیر ۲۲, ۱۳۹۶
مدل های موی مردانه
نکته ای که باید درباره رنگ کردن مو های آقایان بدانید
تیر ۲۳, ۱۳۹۶

پاکسازی و تغذیه پوست با ماسک خیار و آووکادو

آموزش پاکسازی و تغذیه پوست با ماسک خیار و آووکادو

پاکسازی و تغذیه پوست با ماسک خیار و آووکادو

پاکسازی و تغذیه پوست با ماسک خیار و آووکادو

خیار و پوست سطح یکسانی از هیدروژن را تقسیم میکنند در نتیجه پوشش نواحی تحت درمان با خیار راحت تر انجام میگیرد. خیار دارای خاصیت خنک کنندگی بوده و از آن برای درمان مشکلاتی پوستی بهره میگیرند.

مواد لازم:
- ۲ قاشق سوپخوری آووکادو له شده
- ۲ قاشق سوپخوری خیار خرد شده
- یک قاشق سوپخوری ماست
- یک قاشق سوپخوری عسل

ابتدا آووکادو و خیار را مخلوط کرده و سپس عسل و ماست را به آن اضافه کنید و خوب باهم مخلوط کنید تا یک ترکیب نرم و یکدست ایجاد شود. حالا این ماسک را روی پوست صورت و گردن خود بگذارید و بعد از 15 دقیقه آن را با آب ولرم بشویید. این ماسک کل صورت را پاکسازی کرده و منافذ بزرگ صورت را بعد از پاکسازی تغذیه میکند. به توصیه آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه از این ماسک هفته ای یکبار استفاده کنید.

مطالب مرتبط:
ماسک سیب
ماسک صورت پاپایا
ماسک شاتوت

ماسک توت فرنگی
ماسک سیب و عسل

پاکسازی و تغذیه پوست با ماسک خیار و آووکادوReviewed by آرایشگاه on Jul 13Rating: 4.5پاکسازی و تغذیه پوست با ماسک خیار و آووکادودز این مقاله ماسکی برای پاکسازی و تغذیه پوست به شما آموزش میدهیم. خیار به دلیل خاصیت خنک کنندگی موجب ایجاد رطوبت در پوست شده و آوکادو هم موجب پاکسازی و تغذیه پوست میشود.

1 دیدگاه

  1. سالن رگا گفت:

    دوستان توصیه میکنم حتما از این ماسک برای پاکسازی صورت استفاده کنید. من معمولاً در سالن خودم از ماسک های طبیعی برای مشتری هام استفاده میکنم که دچار عوارض پوستی نشن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *