رنگ کردن ابرو با قهوه و نسکافه
قهوه و نسکافه برای رنگ ابرو
مرداد ۶, ۱۳۹۶
انواع طراحی ناخن تابستانی
طراحی ناخن تابستانی
مرداد ۶, ۱۳۹۶

ماسک خیار

بهترین ماسک خیار

ماسک خیار

ماسک خیار

          از دید متخصصین پوست در آرایشگاه خیار بر روی پوست امری ثابت شده است که در کنار این خاصیت حلقه خیار بر روی چشم پف چشم را از بین می برد و تسکین بخش است. ماسک خیار به دلیل داشتن میزان قابل توجهی پتاسیم برای کنترل فشار خون توصیه می شود اما بدون اضافه کردن نمک.آب خیار برای بیماران مبتلا به آرتروز و نقرس مفید است و اگزما را التیام می بخشد.
خیار برای بیماری های ریه ، معده ، دندان و لثه ، درد سینه ، نارسایی کلیه ، بیماری های کبد و لورالمعده است. خیار دارای ویتامین K است که در جلوگیری از رشد سلول های سرطانی موثر است. گاهی در ناخن ترک هایی ایجاد می شود که با مصرف خیار ، هویج و سبزی های سبز برگ برطرف می شوند . خیار به عنوان یک لاغر کننده هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد به این صورت که مقداری خیار خرد شده را با مقداری تمشک و ماست و در صورت دلخواه مقداری نعناع به وسیله ی مخلوط کن مخلوط کرده و استفاده کنید.

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب تلقی می شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را 20 دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.

ماسک خیارReviewed by سه رخ on Jul 28Rating: 4.5ماسک خیارماسک خیار چیست؟ فواید ماسک خیار از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم.ماسک خیار برای چاقی پوست بسیار مفید است.

1 دیدگاه

  1. صنم گفت:

    این ماسک یکی از پر استفاده ترین ماسک های تقویت پوست است که در آرایشگاه و مراکز زیبایی کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *