طرح های جدید ناخن با نگین
آموزش طراحی ناخن با نگین
مرداد ۸, ۱۳۹۶
بهترین مدل آرایش عروس
مدل آرایش عروس
مرداد ۹, ۱۳۹۶

ماسک دارچین و لیمو

بهترین طرز تهیه ماسک دارچین و لیمو

ماسک دارچین و لیمو

ماسک دارچین و لیمو

           از دید متخصصین پوست در آرایشگاه دانه‌های سرسیاه یا کومدون‌های سیاه پوستی، ناشی از رسوب بیش از حد چربی روی سطح پوست هستند. هنگامی‌‌که سلول‌های مرده پوست و سبوم یا همان چربی اطراف ریشه مو نزدیک به سطح پوست تجمع می‌کنند، دانه‌های سرسیاه تشکیل و به‌تدریج بر اثر تماس با هوا سفت و خشن می‌شوند. تشکیل آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله تولید چربی بیش از حد طبیعی در پوست، ترشح بیش از حد هورمون‌های مردانه (آندروژن‌ها)، استفاده از محصولات آرایشی متفاوت و ترکیب آنها با چربی پوست، رطوبت و آلاینده‌های زیست‌محیطی، استرس و آلرژی.

مواد لازم:

  • پودر دارچین 1 قاشق غذاخوری 
  • آبلیمو 1 قاشق غذاخوری

روش تهیه:
       
یک قاشق غذاخوری آبلیمو را با یک قاشق‌ غذاخوری پودر دارچین مخلوط کنید و روی مناطق موردنظر یعنی جاهایی که دانه‌های سرسیاه دارد، بگذارید. بعد از اینکه محلول روی صورت خشک شد با آب گرم آن را بشویید. اسیدیته موجود در آبلیمو می‌تواند کمک فراوانی به درمان و بیرون کشیدن این دانه‌های سرسیاه کند.

ماسک دارچین و لیموReviewed by سه رخ on Jul 31Rating: 4.5ماسک دارچین و لیمودر این مقاله میخواهیم طرز تهیه ماسک دارچین و لیمو را بررسی کنیم. فواید مهم ماسک دارچین و لیمو از دید متخصصین پوست در آرایشگاه چیست.

1 دیدگاه

  1. نغمه گفت:

    این ماسم برای پاکسازی پوست حرف نداره واقعا عالیه!!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *