رنگ کردن و حالت دادن موها با ماسک طبیعی
ماسک حنا و چای سبز برای رنگ کردن و نرم کردن موها
مرداد ۷, ۱۳۹۶
میکاپ مخصوص مهمانی
آموزش میکاپ مهمانی
مرداد ۷, ۱۳۹۶

ماسک خیار برای جوش صورت

بهترین خواص ماسک خیار برای جوش صورت

ماسک خیار برای جوش صورت

ماسک خیار برای جوش صورت

           متخصصین زیبایی در آرایشگاه  معتقدند قبل از استفاده از هر ماسکی، ابتدا مقداری از آن را روی قسمت داخلی ساعد خود امتحان کنید. اگر بعد از گذشت چند دقیقه هیچ یک از آثار حساسیت نظیر التهاب، سوزش، خارش، قرمزی پوست و … مشاهده نشد می توانید از ماسک استفاده کنید، در غیر این صورت بایستی از اعمال این ماسک به پوست یا صورت خود پرهیز نمایید.
اگر پوست چرب مستعد آکنه دارید، از ماسک صورت خیار و بلغور جو دوسر برای کنترل چربی پوست خود استفاده کنید. بلغور جو دوسر پوست صورت را لایه برداری کرده و چربی های اضافی و سلول های مرده سطح پوست را تمیز می کند. خیار هم پوست صورت را هیدراته کرده و باعث شادابی و طراوت می شود. این ماسک همچنین دارای خاصیت ضد عفونی و ضد باکتریایی است و علاوه بر پاکسازی عمیق منافذ پوستی، پوست صورت را مرطوب هم می کند.

  • نصف یک خیار تازه
  • یک قاشق غذاخوری پودر بلغور جو دوسر
  • یک قاشق غذاخوری عسل

          خیار را پوست کنده و به صورت پوره در آورید. پودر بلغور جو دوسر و عسل را به پوره خیار اضافه کرده و به خوبی با هم ترکیب کنید. صورت خود را با آب گرم شسته و با حوله ای تمیز خشک کنید. مخلوط خیار، بلغور جو دوسر و عسل را با نوک انگشتان خود، به صورت دایره ای روی صورت بمالید. پس از ۲۰ دقیقه یا پس از آنکه ماسک خشک شد صورتتان را ابتدا با گرم و سپس با آب سرد بشویید.

ماسک خیار برای جوش صورتReviewed by سه رخ on Jul 29Rating: 4.5ماسک خیار برای جوش صورتماسک خیار برای جوش صورت از دید متخصصین پوست در آرایشگاه چیست.فواید ماسک خیار برای جوش صورت کدام است.

1 دیدگاه

  1. پانی گفت:

    این ماسک برای بعد از اصلاح صورت هم خیلی کاربرد داره و التهاب پوست رو از بین می بره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *