پروتز مو
پروتز مو چیست؟
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷
مهمترین مزایای پروتز مو
مزایای استفاده از پروتز مو
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۷

چگونه چشمان خود را درشت کنیم؟

بهترین راه داشتن چشمان درشت

چگونه چشمان خود را درشت کنیم؟

چگونه چشمان خود را درشت کنیم؟

   بسیاری از خانم ها این سوال را دار ند چگونه چشمان خود را آرایش کنم که درشت تر به نظر برسد؟ برای اینکه چشمانی درشت داشته باشید باید از روش های آرایشی مناسب استفاده کنید. سعی کنید همیشه ابروهایی تمیز و مرتب با رنگی مناسب داشته باشید. دقت کنید رنگ ابروها باید با رنگ موهای شما همخوانی داشته باشد. اگر مژه های کم پشتی دارید از مژه مصنوعی برای آرایش مژه ها استفاده کنید و به وسیله فر مژه آن ها را فر دهید.
   ریمل را برای مژه های پایین حتما استفاده کنید زیرا تأثیر بسیاری از درشت کردن چشمان شما دارد. داخل پلک پایین مداد سفید بکشید. حتما از یک مداد نرم استفاده نمایید تا پلک‌ آسیب نبیند. برای اینکه داخل چشم خود را روشن‌ تر کنید می‌توانید در قسمت گوشه پلک هم از این مداد استفاده نمایید. چگونگی زدن سایه می‌تواند چشم ها را بزرگ‌ تر، کوچک‌ تر، با فاصله زیاد یا با فاصله کم نشان دهد. پس در استفاده از سایه چشم دقت کنید. در ادامه بهترین روش برای درشت کردن چشم ها را در چند گام ساده به شما آموزش می دهیم. 
بهترین شیوه برای درشت کردن چشم‌ ها
1. با یک خط چشم باریک دور تا دور پلک بالا و پایین را تیره نمایید.
2. خط چشم را به گونه ای بکشید که در گوشه چشم 2 خط پلک بالا و پایین به هم نرسند.
3. پلک بالا و بالای پلک پایین را با سایه تیره‌ تر رنگ کنید.
4. بالای این سایه تیره‌ رنگ رابا سایه رنگ روشن‌ تر بپوشانید. دقت کنید سایه‌ های چشم را باید از سمت بیرون به سمت گوشه داخلی چشم محو نمایید نتا رنگ‌ها یکنواخت شود.
5. سعی کنید ریملی استفاده کنید که کمی مژه‌ ها را فر کند زیرا موجب می شود چشم درشت‌تر به نظر برسد.
6. با رنگی ملایم و با ضربات آهسته و کوتاه ابرو را پر نمایید.

چگونه چشمان خود را درشت کنیم؟Reviewed by سه رخ on May 13Rating: 3.0چگونه چشمان خود را درشت کنیم؟برای اینکه چشمان درشتی داشته باشید با بدانید از چه شیوه آرایشی برای چشمان خود استفاده کنید تا درشت تر و زیباتر جلوه دهند. در این مقاله نحوه آرایش مناسب برای درشت کردن چشم ها را به شما آموزش می دهیم.

برای اینکه چشمان درشتی داشته باشید با بدانید از چه شیوه آرایشی برای چشمان خود استفاده کنید تا درشت تر و زیباتر جلوه دهند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *