محصولات آرایشی گلدن رز
کانسیلر استیکی گلدن رز
دی ۲۸, ۱۳۹۶
بهترین کانسیلر
مارک کانسیلر خوب
دی ۲۹, ۱۳۹۶

گریم سیاهی زیر چشم

گریم چشم

گریم سیاهی زیر چشم

گریم سیاهی زیر چشم

  یکی از مواردی که زیبایی چهره را از بین می برد سیاهی دور چشم است که چهره فرد را خسته و بیمار نمایش خواهد داد. کمبود خواب ، آلرژی ، وراثت و هورمونها از عوامل سیاهی دور چشم هستند. با استفاده از روش زیر می توانید سیاهی و گودی زیر چشم را با گریم محو کنید. 
مرحله اول : کرم پودر
   ابتدا کرم پودر همیشگی که استفاده می کنید بر روی پوست زده و با استفاده از اسفنج و یا انگشت خو آن را دور چشم ها نیز بزنید و با یک حالت ماساژ ملایم آن را پخش نمایید تا جذب پوست گردد. حتماً کرم پودر باید جذب پوست شود. 
مرحله دوم : کانسیلر
   حال باید از کانسیلر استفاده نمایید.در بازار کانسیلرهای مختلفی برای پوشاندن انواع مختلف سیاهی های زیر و دور چشم وجود دارد. اما اگر رنگ سیاهی دور چشم رنگی متمایل به بنفش است از یک کانسیلر با تن زرد استفاده نمایید. اما اگرسیاهی دور چشم به رنگ آبی نزدیک بود از یک کانسیلر با تن نارنجی رنگ استفاده نمایید. زمانی که کانسیلر مناسب را انتخاب کردید آن را به دور چشم زده و با ضربات نوک انگشت سعی کنید آن را محو و یکدست نمایید. در ابتدا ممکن است حس کنید صورت شما کمی غیر طبیعی شده، اما بعد از طی کردن مراحل بعدی و در پایان، این حالت از بین خواهد رفت.
مرحله سوم : پنکک
   پس از استفاده از کرم پودر و کانسیلر از پنکک یا پودر استفاده نمایید. پنکک را به همه جای صورت خود از جمله زیر چشم ها زده و  فرچه و یا پد پنکک را خیلی آرام روی پوست زیر چشم ها بکشید تا کرم پودر و کانسیلر پاک نشود.
مرحله چهارم : باز هم کانسیلر
   حال دوباره از کانسیلر استفاده کرده و مانند دفعه اول با ضربه زدن توسط نوک انگشتان خود ، آن را محو نمایید. در نظر داشته باشید که رنگ کانسیلری که بار دوم استفاده می کنید با کانسیلری که در ابتدا از آن استفاده کردید باید کاملاً متفاوت باشد. کانسیلر اول باید روشن و اصلاح کننده بوده اما کانسیلر دوم باید شبیه رنگ پوست شما باشد.

گریم سیاهی زیر چشمReviewed by سه رخ on Jan 19Rating: 3.0گریم سیاهی زیر چشمبرای رفع سیاهی های زیر چشم اگر از روش گریم استفاده می کنید بهتر است ازیک تکنیک مرحله به مرحله برای گریم استفاده نمایید تا پوست صاف و یکدست شود. در این مقاله نحوه گریم تیرگی زیر چشم ر ا به شما آموزش می دهیم.

برای رفع سیاهی های زیر چشم اگر از روش گریم استفاده می کنید بهتر است ازیک تکنیک مرحله به مرحله برای گریم استفاده نمایید تا پوست صاف و یکدست شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *