نکات زیبایی پوست صورت
چند نکته برای زیبایی پوست صورت
آبان ۲۴, ۱۳۹۶
گریم بینی
کوچک کردن بینی با گریم
آبان ۲۴, ۱۳۹۶

چطور ابروی خود را تمیز کنیم؟

روش تمیز کردن ابرو

شستشو ابرو

چطور ابروی خود را تمیز کنیم؟

          موی ابروی شما بسیار نرم تر و نازک تر از موی سر شماست . موی ابرو میتواند مثل موی سر دچار شوره ، چربی و کثیفی شود . اگر به آرامی موهای ابروی خود را تمیز کنید همیشه سالم و سرحال میماند . شما میتوانید برای تمیز کردن موی ابروی خود از محلول شستشوی صورت یا محصولات دیگر مثل سرم شستشو یا روغن های گیاهی استفاده کنید.

شستشو با محلول صورت :

  • از محلول شستشوی نرمال برای تمیز کردن ابروی خود استفاده کنید. چون موی ابرو شکننده است و ممکن است آسیب ببیند. ابرو ی خود را خیس کنید و مقداری از محلول را به مقداری پنبه ی تمیز بزنید و به ابروی خود به آرامی بکشید.  دقت کنید که در جهت رشد ابرو پنبه را بکشید و اصلا خلاف جهت رویش مو این کار را نکنید چون با عث شکنندگی و آسیب رساندن به ریشه موی ابرو میشود .

 

  •  انگشت اشاره خود را تمیز کنید و به آرامی به ابروی خود بکشید . دقت کنید که ابروی خود را نمالید چون ممکن است باعث ریش موی ابرو شما شود .

  • محلول شستشوی صورت را از ابروی خود پاک کنید. پنبه ی تمیزی را به چند قطره آب گرم آغشته کنید و به آرامی به ابرو بکشید . مطمئن باشید که همه محلول را از ابروتان پاک کرده اید.

  • ابروی خود را خشک کنید. با یک حوله خشک و تمیز به آرامی ابروی خود را خشک کنید. به این صورت که حوله را روی قسمتی از ابرو بگذارید و کمی فشار دهید سپس بردارید و روی نقطه دیگری بگذارید . باز هم دقت کنید که اصلا ابروی خود را نمالید و به موی ابرو آسیب نرسانید .

نکته : بعد از اینکه فرآیند شستشو ابرو تمام شد ، سعی کنید از روغن های گیاهی برای تقویت موی ابروی خود استفاده کنید . کمی از روغن تقویتی به ابروی خود بزنید و با انگشت اشاره ی تمیز به ارامی در جهت رویش ابرو بکشید تا جذب شود . بعد از ده دقیقه با پنبه آغشته به آب گرم روغن را از روی ابروی خود بردارید و با حوله به همان روشی که گفته شد حشک کنید .

چطور ابروی خود را تمیز کنیم؟Reviewed by هاشور ابرو on Nov 15Rating: 3.5چطور ابروی خود را تمیز کنیم؟ابرو از جمله موارد مهم در آرایش صورت است. چطور ابروی خود را تمیز کنیم؟

آرایش ابرو از جمله موارد مهم برای زیبایی چهره و آرایش صورت است. آیا میدانید چطور باید ابروی خود را تمیز کنید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *