بهترین روش های تقویت مو
بهترین روش تقویت مو
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۶
کاربرد طب سنتی در تقویت مو
کاربرد طب سنتی در تقویت مو
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۶

درمان طبیعی ترک لب – قسمت دوم

درمان طبیعی ترک لب

ترک لب

درمان طبیعی ترک لب- قسمت دوم

  • وازلین

به احتمال زیاد همه افراد در حال حاضر با وازلین آشنایی دارند. وازلین، چیزی است که می تواند بدون نسخه خریداری شود بنابراین خرید آن برای همه بسیار آسان است. همچنین نسبتا ارزان است. می توانید وازلین را به لب های ترک خورده بمالید تا نرم و مرطوب شوند.

وازلین

عسل

گلوله پنبه ای

نکته: کاری که باید انجام دهید، آن است که در وهله اول، مقدار کمی عسل روی لب هایتان بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. پس از مدتی، باید وازلین را روی عسل بمانید. چند دقیقه بعد با استفاده از یک گلوله پنبه ای، وازلین و عسل را از لب هایتان پاک کنید.

  • گلبرگ های رز

گذشته از این واقعیت که گلبرگ های رز به منظور تزئین بعضی جاها برای رمانتیک تر کردن آن مکان مورد استفاده قرار می گیرند، می توان از آنها به عنوان یک درمان خانگی خوب برای لب های ترک خورده نیز استفاده کرد.

گلبرگ های گل رز

گلیسیرین

نکته: گلبرگ های رز باید قبل از استفاده له شوند. برای اثر بهتر، مقدار کمی گلیسیرین نیز به گلبرگ های له شده رز اضافه کنید. این مخلوط را شب ها قبل از خواب و صبح ها روی لب هایتان بمالید.

  • خیار

خیارها به منظور از بین بردن خستگی و پف چشم مورد استفاده قرار می گیرند اما می توانند در درمان سریع لب های ترک خورده نیز موثر باشند.

خیار

نکته: این پروسه، بسیار آسان است. فقط کافی است خیار را روی لب هایتان قرار دهید و برای چند دقیقه روی لب هایتان بمالید. مطمئن شوید که آب خیار روی قسمت های مختلف لبتان پخش خواهد شد. بگذارید چند دقیقه روی لب هایتان بماند و سپس با آب بشویید.

  • از زبان زدن به لب هایتان اجتنناب کنید

برخی مردم، تعجب می کنند که چرا لب هایشان همیشه ترک خورده و خشک هستند. وقتی افراد دائما به لب هایشان زبان بزنند، این کار می تواند بر رطوبت موجود روی لب هایشان تاثیر بگذارد. بسیاری از مردم در تمامی اوقات لب هایشان را زبان می زنند. برای آنکه مطمئن شوید لب هایتان مرطوب خواهند ماند، باید به هر قیمتی از این کار اجتناب نمایید.

  •  روغن خردل

شما به احتمال زیاد نمی دانید که روغن خردل می تواند در خلاص شدن از شر لب های ترک خورده، بسیار موثر باشد اما روغن خردل، یکی از موثرترین داروهای خانگی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

روغن خردل

نکته: استفاده از آن، بسیار آسان است. فقط کافی است روغن خردل را برای چند دقیقه روی لب ها قرار دهید. بعد از ۱۵ دقیقه می توانید روغن خردل را به آرامی با استفاده از آب گرم پاک کنید.

اینها فقط برخی از داروهای خانگی طبیعی بودند که می توانید در خانه خودتان امتحانشان کنید. همین حالا از شر لب های ترک خورده تان خلاص شوید.

درمان طبیعی ترک لب - قسمت دومReviewed by سه رخ on May 11Rating: 4.5درمان طبیعی ترک لبدر این مقاله میخواهیم راه های درمان طبیعی ترک لب را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

3 دیدگاه ها

  1. حنا گفت:

    چه جالب مواردی معرفی کردین که فکرشم نمیکردم واقعا موثر باشه.من خیلی دچار ترک لب میشم و از ویتامین آ د زیاد استفاده میکنم که خشکی لب هام از بین بره.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *