انواع تونر پوست
تونر پوست مختلط یا تی زون چرب
آبان ۱۳, ۱۳۹۶
تزریق ژل و بوتاکس
مراقبت های بعد از تزریق ژل
آبان ۱۴, ۱۳۹۶

آرایش دودی برای چشم قهوه ای

آرایش دودی

آرایش دودی برای چشم قهوه ای

آرایش دودی برای چشم قهوه ای

بسیاری از خانم هایی که چشم های قهوه ای رنگ دارند به آرایش دودی علاقه دارند. برای اینکه این مدل آرایش به زیبایی خود را بر روی چشمان شما نمایان سازد باید مراحل زیر را با دقت انجام دهید:
۱) رنگ چشمانتان را بشناسید.  
   برای انجام هر نوع آرایش، ابتدا باید رنگ چشم خود را به درستی بشناسید. خانم هایی که چشم قهوه ای رنگ دارند،باید از سایه های گرم تر مانند برنزی، هلویی، آبی، سبز و بنفش استفاده کنند. زیرا موجب زیباتر شدن چشم ها می شود. 
   افرادی که چشمان آبی دارند می توانند از رنگ های طلایی، برنزی، زرد بژ، هلویی و مسی استفاده کنند. رنگ های بنفش و صورتی نیز برای چشمان سبز مناسب است. اگر هم چشمان عسلی دارید رنگ های صورتی چرک، خاکستری، قهوه ای و بنفش تیره نیز گزینه های مناسبی می باشند.
۲) چشمانتان را با کانسیلر آماده کنید. 
   با کمک یک کانسیلر روی پلک و بالای خط مژه ها را آماده کرده و در اصل زیر سازی ان را انجام دهید.
۳) خط چشم گربه ای بکشید. 
   با استفاده از یک خط چشم مشکی یا بنفش، بالای مژه ها و پایین چشم ها را خط چشم گربه ای بکشید. البته توجه کنید که خط  چشم طولانی تر از ابروها نباشد زیرا زیبایی خود را برای چشم از ذست می دهد. 
۴) روی خط مژه هایتان را تیره کنید. 
   با استفاده از مداد چشم این بار خطی روی خط مژه ها کشیده تا مژه ها پرتر به نظر برسند.
۵) سایه خاکستری بزنید. 
  در این مرحله باید قسمت اصلی آرایش دودی را انجام دهید، یعنی استفاده از سایه برای آرایش دودی. یک سایه خاکستری انتخاب کرده و با استفاده از یک براش از گوشه داخلی چشم به گوشه خارجی چشم این سایه را بکشید. سپس یک سایه تیره تر از یک رنگ دیگر انتخاب کرده و روی سایه خاکستری بکشید. اجازه دهید مقداری از رنگ خاکستری نمایان باشد تا آرایش چشم ها حالت تیره روشن داشته باشد.
۶) آرایشتان را کمی محو کنید. 
   در این مرحله باید خط چشمی که کشیده اید مقداری محو شده و یک خط نمایان نباشد. با این روش آرایش شما یکدست تر خواهد شد. به همین دلیل با استفاده از یک براش پر مو به آرامی روی خط چشم کشیده تا کمی آن را پخش کرده و در آرایش چشم محو گردد.
۷) آرایش خود را تکمیل کنید. 
   تا اینجا تمام مراحل اصلی برای آرایش دودی را انجام داده ایم، حال برای تکمیل این آرایش کافی است که از ریمل برای آرایش مژه های استفاده کنید. به گفته آرایشگران در آرایشگاه اگر می خواهید آرایش دودی داشته باشید باید ریمل بیشتری بر روی مژه ها بزنید.

آرایش دودی برای چشم قهوه ایReviewed by سه رخ on Nov 5Rating: 3.0آرایش دودی برای چشم قهوه ایآرایش دودی یکی از آرایش های پرطرفدار برای چشم ها است که در آرایشگاه و سالن های زیبایی نیز طرفدار دارد. در این مقاله نحوه آرایش دودی را به شما اموزش می دهیم.

آرایش دودی یکی از آرایش های پر طرفدار برای چشم های زنان است که در آرایشگاه و سالن های زیبایی نیز طرفدار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *