مهم ترین ارتباط ریزش مو و تغذیه
ارتباط ریزش مو و تغذیه
تیر ۷, ۱۳۹۶
ریش و سبیل مهمترین عضو صورت آقایان
ریش و سبیل صورت آقایان
تیر ۷, ۱۳۹۶

صورت زیبا بدون آرایش

مهم ترین نکات صورت زیبا بدون آرایش

صورت زیبا بدون آرایش

صورت زیبا بدون آرایش

  • پوشاندن جوشها با کانسیلر، همیشه یک واکنش سریع احساسی است زیرا به نمایش گذاردن جوش ها، حالت خوشی ندارد. اما هنگامی که برای التیام یافتن، زمان می دهیم، تاثیر مثبتی دارد و گاهی اوقات حتی به روند بهبودی سرعت می بخشد.
  •  از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ای که صرف استفاده از لوازم درون کیف آرایشتان می کنید، صرفنظر کرده و آن را به انجام کاری اختصاص دهید که هیچوقت فرصت انجامش را ندارید، مانند مدیتیشن، رفتن از یک مسیر خوش منظره به محل کار یا نوشتن اهدافتان در دفتر وقایع روزانه. تمام این ها می توانند باعث ایجاد یک طرز فکر سالم تر شوند و استرس را کاهش دهند.
  • مالیده شدن رژ لب روی دندان ها، پخش شدن خط چشم و…  همه این ها برای همه اتفاق افتاده اند. آرایش نکردن بدین معناست که مجبور نیستید خودتان را برای پیدا کردن هرگونه خرابکاری، مرتبا چک کنید.
  •  بسیاری از فونداسیون ها و پودرها، رطوبت پوست مرا از بین می برند و تمیز کردن تمام آن محصولات از روی پوستم در هر روز، باعث می شود پوستم کشیده شود.
  •  جوش ها معمولا بخاطر بسته شدن منافذ آلوده پوست به وجود می آیند و استفاده از فونداسیونهای سنگین، قلم موهای آرایشی کثیف و دست زدن مداوم به صورتم، باعث تشدید آن در صورتم می شد. متخصصین پوست در آرایشگاه معتقدند که با آرایش نکردن به پوست اجازه دهید که دوباره، هوای تازه را احساس کند و متوجه شده ام که صورتم به دفعات کمتری، جوش می زند.

متخصصین پوست در آرایشگاه  به عنوان یک آزمایش برای تغذیه پوستتان و افزایش اعتماد به نفس خود،توصیه میکنند  آرایش نکردن را امتحان کنید. ممکن است تعجب کنید که چقدر احساس قدرت می کنید.

صورت زیبا بدون آرایشReviewed by سه رخ on Jun 28Rating: 4.5صورت زیبا بدون آرایشدر این مقاله میخواهیم مهم ترین نکات صورت زیبا بدون آرایش را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. مهرنوش گفت:

    چقدر این مطلبه خوب بود مرسی واقعا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *