خوراکی ضد چین و چروک
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت سوم)
آذر ۱۳, ۱۳۹۶
خشکی مو و کراتینه
آیا کراتینه درمان قطعی است
آذر ۱۳, ۱۳۹۶

انتخاب رنگ لباس بر اساس آرایش صورت

رنگ لباس در فصول مختلف

استفاده از رنگ‌ها در فصل‌های سال

استفاده از رنگ‌ها در فصل‌های سال

اهمیت ندارد علاقمند رنگ های جیغ و روشن باشید یا رنگ های سرد و خنثی. طبیعت در حال تازه شدن است و شما هم خوب است به تیپ و استایل خود تغییری بدهید و خودتان را با این دگرگونی رنگ وفق دهید.فقط لازم است کمد لباسهایتان را مورد بررسی قرار دهید و لباس هایتان را طبق رنگ ها طبقه بندی کنید. در آخر دقت کنید جای کدام رنگها خالی و کم رنگ است و در آخر ظاهر خود را با رنگ های مختلف و شجاعانه زیبا کنید. این را هم مد نظر قرار دهید، هنگام به تن کردن لباس اهمیت ندارد بقیه چه تصوری نسبت به شما خواهند داشت، فقط این مهم است که شما با آن رنگ احساس راحتی و آسودگی داشته باشید و حس خوشایندی داشته باشید.

طبقه بندی رنگ های البسه

 ترتیب بندی لباس ها بر طبق رنگ، به دید مناسب شما نسبت به کمدتان کمک می کند. همینطور می توانید متوجه شوید شمارش تنوع کدام رنگ گسترده تر بوده و به کدام رنگ کم تر اهمیت داده اید. بنابراین از دسته بندی لباس ها طبق نوع (کت، ژاکت، شلوار و…) آنها را از حیث رنگ هم طبقه بندی کنید. به عنوان مثالً از طرف رنگهای تیره به روشن (مشکی، بنفش، آبی، سبز، قرمز، نارنجی، زرد و سفید) آنها را طبقه بندی کنید. زمانی که رنگ گم شده را یافتید، می توانید برای خرید لباس های سال جدید، آن را در صدر خریدها بگذارید.

رنگ های روشن را بی اهمیت تلقی نکنید

 برای احساس نشاط و تازگی حاضر شوید. با آغاز بهار رنگ برگ درختان روشن است و رفته رفته تیره تر می شود. ولی پیش از خریدن هر لباسی باید آگاه باشید چه رنگی بیشتر برازنده شما می باشد. زمان تهیه لباس هم امکان دارد شنیده باشید رنگ شما گرم است یا سرد؟ پاسخ این پرسش را باید در رنگ پوست، مو و البته رنگ چشم هایتان پیدا کنید و خوبترین گزینه را با خصوصیت های خود تطبیق دهید. هرچند کسی نمی تواند به شما بگوید چه رنگی برایتان خوب است و لباس خوب لباسی است که خود شما آن را دوست داشته باشید.

رنگ های گرم مناسب شما هستند اگر :

  •  رنگ موهایتان تیره است.
  • رنگ چشمانتان قهوه ای یا فندقی است.
  • رنگ پوست سبزه دارید.
  • ته رنگ پوست شما مایل به زرد است.

در این حالت بهتر است از رنگ های نارنجی، سرخابی، زرد، قرمز خاکی و گلبهی استفاده کنید.

چنانچه شما :

  •  رنگ موهایتان تیره نیست.
  • رنگ چشمانتان آبی یا خاکستری است.
  • رنگ پوستتان گندمی یا سفید است.
  • ته رنگ پوستتان مایل به صورتی می باشد.

در این حالت از رنگ های آبی، بنفش، سبز، زرشکی و صورتی روشن استفاده کنید.

چنانچه ته رنگ پوستتان را نمی دانید، از زیورآلات و جواهرات یاری بگیرید. چنانچه طلا را به نقره ارجحتر می دانید، ته رنگ پوست شما زرد است. چنانچه به نقره بیشتر علاقه دارید، ته رنگ پوست شما صورتی است. این تکنیک برای اغلب اشخاص جواب می دهد. ته رنگ پوست اغلب روی گونه ها، چانه و بینی مشخص می شود. امکان دارد در شرایطی که خجالت زده هستید یا دچار هیجان شده اید این رنگ بیشتر خودنمایی کند.

رنگ های خنثی 

 چنانچه کمدتان پر از رنگ های روشن است، خوب است رنگ های خنثی را هم بعضی اوقات امتحان کنید. رنگ های قهوه ای، خاکستری،شیری،بژ، سیاه و سفید را خنثی می نامند. رنگ بژ را با صورتی روشن تلفیق کنید یا لباس کاملا خاکستری به تن کنید . لباس های آبی یا صورتی روشن را با رنگ های کرم یا سفید ترکیب کنید. زرد روشن هم با سرمه ای و خاکستری ترکیب بسیار قشنگی بوجود می آورد.

انتخاب رنگ لباس بر اساس آرایش صورتReviewed by سه رخ on Dec 4Rating: 3.5انتخاب رنگ لباس بر اساس آرایش صورتاهمیت ندارد علاقمند رنگ های جیغ و روشن باشید یا رنگ های سرد و خنثی. طبیعت در حال تازه شدن است و شما هم خوب است به تیپ و استایل خود تغییری بدهید و خودتان را با این دگرگونی رنگ وفق دهید .

چنانچه رنگ شما گرم است، از رنگ های شتری، صدفی، ارغوانی، خاکستری تیره یا صورتی کوارتز استفاده کنید. اگر هم رنگ پوستتان سرد است، سفید، آبی روشن، خاکستری یا بنفش روشن را حتما امتحان کنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *