ریمل چشم
آموزش ساخت ریمل
آبان ۲۰, ۱۳۹۶
عوارض مانیکور
عوارض مانیکور ناخن
آبان ۲۰, ۱۳۹۶

مدل آرایش صورت با انواع رنگ مو

آرایش صورت

مدل آرایش صورت با انواع رنگ مو

مدل آرایش صورت با انواع رنگ مو

اگر قصد دارید رنگ موهای خود را به صورت کامل تغییر دهید، باید در نظر داشته باشید که ممکن است، رنگ و مدل آرایش سابق روی صورت جذاب به نظر نرسد. تغییر رنگ موها بر روی پوست صورت تاثیر می گذارد به همین دلیل باید بدنبال سبک جدیدی از آرایش صورت بروید که لبا رنگ موهای شما همخوانی دارد.
۱) آرایش صورت مخصوص رنگ موی بلوند
   چه رنگ موها پلاتینی باشد، چه طلایی یا دودی، هنگامی که مو تا این حد روشن می شود بهتر است آرایش های ملایم برای صورت در نظر گرفته شود، آرایشی که مکمل روشنایی رنگ موی جدید باشد. اگر قبلاً از رنگ های تیره مانند رژ گونه آلویی، رژ لب شرابی یا مداد چشم مشکی برای آرایش صورت استفاده می کردید، با این رنگ موی روشن استفاده از این دسته از لوازم آرایشی جذابیت ندارد . توصیه می کنیم به جای آنها از رژ گونه صورتی روشن یا صورتی هلویی استفاده کرده و روی لب ها نیز رنگهای صورتی، هلویی یا رنگ رز بزنید. برای سایه چشم نیز می توانید از رنگهایی مانند استخوانی، دودی یا صورتی کمرنگ استفاده کرده و رنگ قهوه ای تیره را جایگزین خط چشم یا ریمل مشکی کنید.
۲) آرایش صورت مخصوص رنگ موی تیره
   رنگ موی مشکی یا قهوه ای تیره ممکن است پوست را رنگ پریده نشان دهد به همین دلیل بهتر است در کنار رنگ موی تیره از رنگهای عمیق و تیره برای رژ گونه و لب استفاده نمایید تا حالت رنگ پریدگی را از چهره کاملاً بگیرد. رنگهای صورتی تیره، قهوه ای صورتی و جگری به عنوان رژ لب برای این رنگ مو بسیار جذاب است. برای آرایش چشم ها نیز رنگ های قهوه ای روشن را برای سایه چشم و مشکی زغالی را برای ریمل و خط چشم استفاده کنید. این رنگها بدون اینکه تیرگی بیش از حد به آرایش چشم ها بدهند موجب باز و شاداب دیده شدن چشم ها خواهند شد. با موهای قهوه ای و تیره می توان رنگ های متنوعی را در آرایش استفاده کنید.
۳) آرایش صورت مخصوص رنگ موی قرمز
   رنگ موی قرمز و شرابی رنگی گرم بوده که به پوست نیز گرما می بخشد، به همین دلیل برای آرایش نیز از رنگ های گرم استفاده نمایید. برای گونه ها از رنگهای قهوه ای متوسط و قهوه ای صورتی و برای لب ها رنگ های هلویی، قهوه ای روشن، قرمز یا صورتی قهوه ای را استفاده کنید. برای آرایش چشم نیز توصیه می کنیم از رنگهای استخوانی، سبز خزه ای در کنار خط چشم و ریمل قهوه ای تیره یا قهوه ای سرخ استفاده نمایید.
آیا بعد از تغییر رنگ مو، رنگ ابروها را هم تغییر دهیم؟ 
   اگر تغییر زیادی در رنگ موها ایجاد شده است، مثلاً آن را از رنگی خیلی تیره به خیلی روشن تغییر داده اید بهتر است برای تغییر رنگ ابرو به آرایشگاه مراجعه فرمایید تا رنگ آن، متناسب با رنگ موها درآید. اما اگر تغییر رنگ موها خیلی چشمگیر نیست، می توانید ابروها را یک یا دو درجه از رنگ موها روشن تر کنید تا طبیعی به نظر برسند.
برای مثال : 
- برای موهای بلوند روشن، ابرو را بلوند دودی روشن کنید. 
- برای موهای بلوند تیره یا متوسط، ابروها را بلوند دودی کنید. 
- برای موهای قهوه ای روشن، ابروها را ماهاگونی روشن کنید. 
- برای موهای قهوه ای تیره، ابروها را ماهاگونی یا قهوه ای قرمز کنید.

مدل آرایش صورت با انواع رنگ موReviewed by سه رخ on Nov 11Rating: 3.0مدل آرایش صورت با انواع رنگ موزمانی که رنگ موهای خود را به صورت کامل تغییر می دهید باید توجه داشته باشید که آرایش صورت نیز باید متناسب با رنگ مو تغییر یابد. در این مقاله نحوه تناسب آرایش صورت با انواع رنگ مو را به شما آموزش می دهیم.

زمانی که رنگ موهای خود را به صورت کامل تغییر می دهید باید توجه داشته باشید که آرایش صورت نیز باید متناسب با رنگ مو تغییر یابد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *