فون گریم
آموزش روش فون زدن به چهره
آبان ۱۵, ۱۳۹۶
کاربرد کانسیلر
۸ نکته درباره استفاده از کانسیلر
آبان ۱۵, ۱۳۹۶

آرایش صورت شب یلدا

آرایش شب یلدا

آرایش صورت شب یلدا

آرایش صورت شب یلدا

   شب یلدا اولین و بلندترین شب زمستان است که ایرانی ها این شب را جشن می گیرند. بسیاری از خانم ها در این شب آرایش های خاصی برای چهره خود در نظر می گیرند. اگر زیاد اهل آرايش هاي فانتزي نیستید می توانیداز آرايش های ساده استفاده کنید. زیر سازی صورت را مثل همیشه انجام دهید. مرطوب كننده، كرم پودر و هر آنچه كه براي پايه ي آرايش لازم داريد را استفاده کرده و سپس به کمک رژ گونه به گونه های خود رنگی زیبا دهید و به قول معروف كاري کنیدكه پوست كمي سرخ و جذاب تر به نظر برسد.
   حال به سراغ سايه و خط چشم بروید. استفاده از سايه ي قهوه اي و كرم برای آرایش شب یلدا توسط آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه توصیه می شود. تلفيقي از رنگ های گرم  روي پلك خود ایجاد کرده و با استفاده از يك خط چشم بلند و مشكي و چند دور ريمل زدن به مژه ها، آرايش چشم های خود را تکمیل کنید. در مرحله آخر از يك رژ لب قرمز پر رنگ برای آرایش لب ها استفاده کنید. رنگ قرمز هم با این شب تناسب جالبی دارد و هم اینکه به جذابیت چهره شما بسیار کمک می کند.  جهت جذاب تر شدن صورت حتما از برق لب قرمز نیز استفاده کنید تا لب ها درخشندگی خاصی پیدا کند. در واقع با این کار جلوه خاصی به چهره خود می دهید. 

 

آرایش صورت شب یلداReviewed by سه رخ on Nov 6Rating: 3.0آرایش صورت شب یلداشب یلدا یکی از بلندترین شب های سال است که ایرانی ها این شب را بعنوان شب اول زمستان جشن میگیرند. در این مقاله نحوه آرایش ساده صورت را برای شب یلدا به شما آموزش می دهیم.

آرایش شب یلدا باید مثل خود شب یلدا خاص و شیک باشد. برای اینکه آرایش متفاوتی داشته باشید حتما این مقاله را دنیال کنید.

1 دیدگاه

  1. شهرزاد گفت:

    چه آرایش صورت زیبایی .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *