محصولات مراقبت از پوست صورت بادی شاپ
بهترین محصولات مراقبت از پوست صورت بادی شاپ
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷
آرایش چشم با لنز
آموزش آرایش چشم با لنز
شهریور ۳۰, ۱۳۹۷

آرایش صورت با قاشق

آموزش آرایش صورت با قاشق

آرایش صورت با قاشق

آرایش صورت با قاشق

   لوازم آرایش ضروری زیادی در کیف هر خانمی پیدا می شود که تخصصی هستند، مثل انواع براش ها و اسفنج های آرایشی که در آرایش کردن به ما کمک می کنند. اذما گاهی اوقات خانم ها برای آرایش صورت خود از قاشق استفاده می کنند. یکی از دلایل جالب این استفاده این است که با قاشق غذاخوری می توانید کاملا اندازه ها را رعایت کنید، دلیل دیگر تمیز و بدون کثیف کاری شدن مدل آرایش صورت است. در ادامه کاربردهای قاشق برای ارایش صورت را به شما آموزش می دهیم:
- فر کردن مژه ها
   اگر فراموش کرده اید که فرمژه را توی داخل کیف لوازم آرایش خود بگذارید، برای فر کردن مژه ها با استفاده از یک قاشق غذاخوری می توانید این کار را انجام دهید. کافی است قاشق را پشت پلک قرار دهید و با انگشت، مژه ها را با فشار کم روی پشت قاشق برگردانید و کمی صبر کنید تا حالت بگیرند.
- ریمل زدن کامل و بدون کثیف کاری
   پشت قاشق غذاخوری را روی خط مژه قرار دهید و بعد از ریشه مژه ها تا انتهای آن ها، ریمل بزنید. این روش موجب می شود که بدون کثیف کاری و مالیدن ریمل به پلک و اطراف چشم، از ریشه تا انتهای مژه را ریمل بزنید. برای پلک پایین هم همین کار را تکرار کنید.
- کمک به کانتور درست صورت
   گودی قاشق را روی برجستگی گونه تنظیم کنید، به طوری که گونه تمام فضای قاشق را پر کند. محل زیر قاشق، جای دقیق کانتور است که می توانید با براش کانتور بکشید. قسمت داخل قاشق هم محل رژگونه است و بالای قاشق در زیر جشم، محل هایلایت صورت است. 
- خط چشم گربه ای زیبا و شیک
با استفاده از قاشق غذاخوری می توان خط چشمی زیبا و حرفه ای برای ابروها ایجاد کرد. به این صورت که قاشق را گوشه چشم قرار داده و از بالای قاشق شروع به کشیدن خط چشم کنید. 
- از بین بردن پف چشم
   اگر از خواب بیدار شدید و متوجه شدید که چشم های شما خیلی پف کرده اند و یا زیر چشم ها سیاه شده اند، دو عدد قاشق رو داخل فریزر قرار دهید تا کاملا خنک شوند و بعد آن ها را روی چشم ها قرار دهید و منتظر شوید تا خنکی قاشق تمام شود. چند بار که این کار را تکرار کنید، پف و سیاهی چشم کاملا از بین میرود.
- از بین بردن سریع جوش
   اگه قصد دارید که بدون دستکاری کردن جوش، آن ها را رو سریع تر از بین ببرید و از تورمش خلاص شوید، یک قاشق را داخل فریزر سرد قرار دهید و روی جوش بگذارید. این روش به شما کمک می کند که جوش خیلی سریع تر از بین برود. 

آرایش صورت با قاشقReviewed by آرایشگاه on Sep 21Rating: 2.5آرایش صورت با قاشققاشق در نحوه آرایش کردن بسیار ی از خانم ها بسیار مؤثر است زیرا میزان اندازه گیری دقیقی برای آرایش صورن و محل موردنظر آرایش را تعیین می کند. در این مقاله آرایش صورت با قاشق را به شما آموزش می دهیم.

قاشق در نحوه آرایش کردن بسیار ی از خانم ها بسیار مؤثر است زیرا میزان اندازه گیری دقیقی برای آرایش صورن و محل موردنظر آرایش را تعیین می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *