درمان گودی زیر چشم
درمان خانگی برای چشم های گودرفته
بهمن ۶, ۱۳۹۷
آرایش پوست سبزه
نکات آرایش پوست سبزه
بهمن ۶, ۱۳۹۷

آرایش مناسب با صورت لوزی شکل

آرایش صورت الماسی

آرایش مناسب با صورت لوزی شکل

آرایش مناسب با صورت لوزی شکل

   خانم های برای آرایش حرفه ای قبل از هر چیزی باید مدل صورت خود را به درستی بشناسند تا بتوانند متناسب با فرم و حالت چهره بهترین آرایش و گریم را انجام دهند. صورت خانم ها باهم متفاوت است و هر کدام مدل خاصی دارند. شما زمانی که مدل صورت خود را بشناسید به راحتی می توانید نواقص و عیوب صورت خود را برطرف کنید و در کنار آن می توانید نقاط قوت چهره خود را برجسته تر کرده و چهره ای فوق العاده و جذاب از خود به نمایش بگذارید.
   شما با آشنایی با انواع مدل صورت می توانید آرایش چشم ها، آرایش گونه و مدل کانتورینگ متناسب با آن را تشخیص دهید. به همین دلیل است زمانی که در ارایشگاه توسط افراد حرفه ای چهره شما گریم و آرایش می شود بسیار جذاب و خاص به نظر می رسید زیرا آرایشگر بر حسب تجربه با توجه به فرم چهره شما زیباترین آرایش را برای چهره شما انتخاب و اجرا می کند. در این مطلب سعی داریم آرایش مناسب با صورت لوزی شکل را به شما آموزش دهیم. 
   در این مدل صورت، بخش بالایی و پایینی صورت باریک و ظریف هستند و بخش مرکزی صورت پهن و گسترده است، بنابراین باید تمرکز را از این بخش برداشته و پهنای آن را با آرایش کمتر کنید، بنابراین بهترین دوست شما، کانتورینگ صحیح و اصولی است. باید با استفاده از تکنیک کانتورینگ قسمت های مرکزی چهره را با برنزر تیره تر کنید. 
کانتورینگ: بخش وسط پیشانی، پل بینی و وسط چانه را روشن کرده و اطراف گونه‌ ها را دقیقا تا جایی که پهنا دارد، با هایلایتر تیره‌ تر از رنگ پوست، تیره کنید. 
آرایش لب: آرایش لب را بولد‌ کرده و همیشه تمرکز را روی آرایش لب ایجاد کنید.
آرایش چشم: در این مدل چهره بهتر است آرایش چشم ملایم باشد تا کاملا اسموکی و بولد زیرا آرایش بیشتر در ناحیه چشم می تواند تعادل چهره را برهم زند. 

آرایش مناسب با صورت لوزی شکلReviewed by آرایشگاه on Jan 26Rating: 3.0آرایش مناسب با صورت لوزی شکلخانم هایی که صورت لوزی شکل دارند باید با استفاده از تکنیک های کانتورینگ از پهنی وسط صورت کاسته و تعادل را در چهره ایجاد نمایند. در این مقاله آرایش مناسب با صورت لوزی شکل را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که صورت لوزی شکل دارند باید با استفاده از تکنیک های کانتورینگ از پهنی وسط صورت کاسته و تعادل را در چهره ایجاد نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *