ماسک گلاب برای رفع آکنه
رفع آکنه با ماسک طبیعی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۷
آموزش آرایش صورت بیضی
آرایش صورت بیضی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۷

آرایش صورت ملایم

آرایش لایت

آرایش صورت ملایم

آرایش صورت ملایم

   آرایش ملایم یکی از انواع آرایش پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است. زیرا خانم ها علاقه دارند به صورت طبیعی زیبا به نظر برسند و تنها از طریق یک آرایش ملایم و کم می توانند به این مورد دست یابند. در ضمن آرایش ملایم برای حضور در مراکز عمومی همچون ادارات و دانشگاه و غیره مناسب است. در این مطلب نکاتی را برای آرایش ملایم به شما آموزش خواهیم داد. 
   هر صبح بعد از بیدار شدن از خواب و شستن صورت با آب سرد و خنک، اجاره دهید آب بر روی پوست صورت به حالت طبیعی خشک شود. این کار در ابتدای روز پوست صورت را از افتادگی وشل شدن حفظ می کند وشادابی وسر حالی خاصی در پوست ایجاد می کند. تنها کرمی که توصیه می کنیم در منزل و یا حتی برای خرید، بیرون از منزل استفاده نمایید و زمان ماندن آن بر روی پوست آسیبی به پوست وارد نمی کند، انواع کرم های ضد آفتاب می باشد. البته اگر بر روی پوست صورت خود جوش و لک دارید و دوست دارید ان ها را بپوشانید می توانید به جای کرم پودر از کرم های ضد افتاب رنگی استفاده نمایید در عین مراقبت از پوست، پوشش مناسبی برای آن ایجاد خواهند کرد. برای انواع چشم ها چه چشم های ریز چه درشت، با حالت ها و رنگ های متفاوت، استفاده از یک خط چشم مدادی سیاه توصیه می شود و تنها با یکبار کشیدن در داخل چشم، فرم و حالت چشم نمایان می شود و چشم ها را از بی حالی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک بار باید آن را بکشید تا زیر چشم ها شما سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشمها داده شود.
   هماهنگی رنگ رژلب با لباس منزل و یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل استفاده می کنید، مهمترین قسمت آرایش لایت و ملایم است که در مرتب بودن و تغییر چهره شما در مدت زمان کوتاه بسیار مؤثر است، به گونه ای که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال وروسری، بر روی لبها زده و برای شیک تر بودن از رنگهای ملایم و یا برق لب در انواع رنگها استفاده نمایید تا بیرون از منزل نیز راحت تر باشید. برای گونه های بهتر است از یک رژگونه همرنگ رژلب به صورت کاملا ملایم استفاده کنید. 
   آرایش ملایم آرایشی بسیار متعادل و مناسب برای دختران جوان است که فقط قصد دارند رنگی زیبا به چهره خود بدهند. این آرایش چهره شما را سرزنده و شاد نشان داده و موجب ایجاد شادابی و اطرافیانتان نیز خواهد شد. توصیه می کنیم به جای استفاده از چند لایه آرایش غلیظ هنگام صبح برای رفتن به دانشگاه و سرکار، از یک آرایش ساده و ملایم استفاده کنید تا پوست نیز دچار پیری زودرس نگردد. 

آرایش صورت ملایمReviewed by آرایشگاه on May 8Rating: 3.0آرایش صورت ملایمآرایش ملایم یکی از انواع آرایش صورت برای خانم ها و دختران جوان است که امروزه بسیار پرطرفدار بوده و برای مراقبت از پوست توصیه می شود. در این مقاله این آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش ملایم یکی از انواع آرایش صورت برای خانم ها و دختران جوان است که امروزه بسیار پرطرفدار بوده و برای مراقبت از پوست توصیه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *