رشد طبیعی مو
روش های افزایش رشد مو به صورت طبیعی (قسمت ۴)
فروردین ۲۸, ۱۳۹۸
رشد طبیعی مو
روش های افزایش رشد مو به صورت طبیعی (قسمت۳)
فروردین ۲۹, ۱۳۹۸

چگونه آرایش طبیعی به نظر برسد؟ (قسمت۱)

آموزش زدن رژگونه

آرایش

چگونه آرایش طبیعی به نظر برسد؟ (قسمت۱)

استفاده از آرایش بیش از حد ،می تواند یکی از مهمترین موارد برای بسیاری از افراد باشد. با خواندن این مقاله ، یاد بگیرید که چگونه می توانید زیبایی و طبیعی برا از پایه داشته باشید. در مورد چگونگی اعمال زیبایی طبیعی، از  مرحله یک شروع کنید.

قبل از استفاده از آرایش، صورت خود را پاک کنید.

با یک تونر پاک کننده ، صورت خود را قبل از آرایش پاک کنید.

با کرم مرطوب کننده شروع کنید.

از کرم مرطوب کننده بعد از شستن صورت تان استفاده کنید . اگر از کرم ضد پیری با SPF 15 یا بالاتر هم استفاده کنید، خیلی بهتر می شود .

مواد تشکیل دهنده کرم خود را بدانید.

از کرم های ضد آفتاب، که دارای مواد زیر است ، استفاده نکنید : بنزوفنون، هوموسالات، اکتیومتوکسایدینامات، PABA Padimate-O و Parsol 1789، Parabens (بوتیل، اتیل، متیل و پروپیل).

مواد تشکیل دهنده لوازم آرایش خود را بدانید.

اجتناب از هر چیزی با اوره و دی آمیدیدیلینیل اوره، متيل و پروپیل و بوتیل و اتیل پارابن، پترولاتوم، پروپیلن گلیكول، PVP / VA Copolymer، لوریل سولفات سدیم، Stearalkonium Chloride، رنگ های مصنوعی، عطرهای مصنوعی، Triethanolamine. این به نظر تقریبا غیرممکن است، اما مارک های طبیعی و آلی وجود دارد.

موهای تمیز داشته باشید .

اطمینان حاصل کنید که موهای شما تمیز باشد، و بوی خوب و هیدراته داشته باشد (هنگام شستن موهای خود می توانید از ماسک مو هیدراته استفاده کنید تا موهای شما را سالم نگه دارد و به نظر برسد)، و روی لباس زیبا (یا لباس هایی که دوست دارید) قرار دهید و لبخند بزنید!

چگونه آرایش طبیعی به نظر برسد؟ (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Apr 17Rating: 3.5چگونه آرایش طبیعی به نظر برسد؟ (قسمت۱)آرایش کردن از علایق خانم هاست ولی باید یاد بگیرید چگونه آرایش کنید که به چهره شما بیاید. این مقاله به شما کمک می کند .

آرایش کردن از علایق خانم هاست ولی باید یاد بگیرید چگونه آرایش کنید که به چهره شما بیاید. این مقاله به شما کمک می کند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *