راهنما انتخاب رنگ مو
انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ پوست
آذر ۲۶, ۱۳۹۷
درمان ناخن، آسیب ناخن
انواع آسیب های ناخن و روش های درمان آن (قسمت۲)
آذر ۲۷, ۱۳۹۷

آرایش طبیعی صورت

نکات آرایش صورت

آرایش طبیعی صورت

آرایش طبیعی صورت

   برای بسیاری از ما پیش آمده است که خانم هایی را می بینیم که در عین حال که آرایش زیادی روی چهره خود ندارند اما زیبا و جذاب به نظر می رسند. در واقع آرایش آن ها کاملاً طبیعی و ساده است به گونه ای که شما آنچنان آرایشی بر روی صورت و پوست مشاهده نمی کنید. برای اینکه بتوانید آرایشی طبیعی و زیبا داشته باشید باید بدانید چه مقدار لوازم آرایشی و اصلا چه لوازم آرایشی ار استفاده کنید. البته آرایش ساده و طبیعی نیز برای مکان های عمومی و ادارات و دانشگاه بیشتر توصیه می شود. در ادامه مطلب نحوه آرایش طبیعی صورت را به شما آموزش می دهیم. 
   یکی از اولین قدم ها برای داشتن آرایش طبیعی وجذاب پوست سالم و شفاف است. مراقبت از پوست یکی از مهم ترین کارهایی است که خانم ها باید به صورت روزانه انجام دهند. به طور کلی باید روزانه پوست خود را شسته و مرطوب نگه دارید. افرادی که پوست خشک دارند باید آبرسانی پوست و هیدراته کردن پوست را قراموش نکنند. افرادی که پوست های چرب دارند باید از محصولات مراقبت پوست که متعادل کننده میزان چربی پوست است استفاده نمایند. حتما قبل از رفتن به رختخواب آرایش صورت خود را پاک کنید. هنگام قرار گرفتن در زیر نور خورشید از ضدآفتاب های مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.
   بهترین ویژگی های صورت خود را هایلایت کنید طوریکه بیشتر از سایر نقاط صورت به نظر برسند. اگر چشم های زیبایی دارید، حتما از ریمل مژه های مشکی و ریمل ابرو با رنگ مناسب استفاده کنید. اگر دندان های شما سفید و جذاب است، از یک رژلب تیره رنگ استفاده کنید. با استفاده از تکنیک کانتورینگ گونه ها، بینی و چانه خود را زیباتر کنید. با این چند کار ساده شما چهره خود را بیشتر از قبل نمایان می سازید و توجهات در صورت سمت نقاطی می رود که زیباتر هستند. 
   برای اینکه آرایشی طبیعی و جذاب داشته باشید لازم نیست از انواع لوازم آرایش استفاده کنید و چهره ای مصنوعی برای خود درست کنید. داشتن چهره ای طبیعی و جذاب نیازمند این است که شما بدانید چه لوازم آرایشی را برای چه نقاطی از صورت خود استفاده کنید. اگر هدف شما از آرایش کردن ایجاد چهره ای جذاب و طبیعی است پس بهتر است آرایش را مانند یک ماسک بر روی صورت خود پیاده سازی نکنید که بین چهره با آرایش و بدون آرایش شما تفاوت زیادی باشد. امروزه در بسیاری از آرایشگاه های حرفه ای نیز انواع آرایش های لایت و ملایم ارائه می شود زیرا بسیاری از آرایشگران معتقدند که چهره با آرایش سنگین می تواند  سن شما را بیشتر نشان دهد. 


آرایش طبیعی صورتReviewed by آرایشگاه on Dec 18Rating: 3.0آرایش طبیعی صورتآرایش طبیعی صورت یکی از آرایش های بسیار جذاب و مناسب برای صورت است که برای خانم های جوان و استفاده در مکان های عمومی توصیه می شود. در این مقاله آرایش طبیعی صورت را به شما آموزش می دهیم.

آرایش طبیعی صورت یکی از آرایش های بسیار جذاب و مناسب برای صورت است که برای خانم های جوان و استفاده در مکان های عمومی توصیه می شود.

2 دیدگاه ها

  1. nahid گفت:

    واقعا مطلب عالیی بود

  2. nana گفت:

    خیلی جالب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *