رنگ موی نارنجی
انواع رنگ موی نارنجی
دی ۱, ۱۳۹۷
نرم کننده مو
نرم کننده موی سر با رزماری
دی ۱, ۱۳۹۷

آرایش طبیعی برای پوست چرب

آرایش پوست چرب

آرایش طبیعی برای پوست چرب

آرایش طبیعی برای پوست چرب

از پرایمر استفاده کنید. یک پرایمر بدون روغن را انتخاب کنید. شما باید از محصولات مبتنی بر سیلیکون دوری کنید، زیرا می تواند موجب ایجاد آکنه برای افراد با پوست چرب شود. همچنین محصولات آرایشی مورد استفاده باید دارای سالیسیلیک اسید باشند که برای کنترل آکنه بسیار مناسب است. از پودر آرایشی استفاده کنید، اما نه بیش از حد. پودر آرایشی بیش از حد می تواند موجب تولید چربی مضاعف بر روی پوست شود. بهتر است از هایلایترهای مات فقط در مناطق براق پوست استفاده کنید. این کار موجب کاهش درخشش پوست شده و منافذ پوست را در برابر مسدود شدن محافظت می کند.
   از محصولات بدون چربی استفاده کنید. استفاده از محصولات بدون روغن، موجب کاهش چربی پوست می شود، در حالی که آرایش پوست را نیز تثبیت کرده و مرتب نگه می دارد. طیف وسیعی از محصولات طبیعی و ارگانیک آرایشی بدون روغن وجود دارد از فنداسیون ها گرفته تا سایه های چشم و برنزر که می توانید آن ها را تهیه کرده و برای پوست خود استفاده کنید. 
از کاغذهای باطله استفاده کنید. کاغذهای باطله برای گرفتن چربی اضافی پوست بسیار مناسب هستند. 
   هر 2-1 ساعت از کاغذهای باطله استفاده کنید، البته بسته به میزان چربی پوست نحوه و مقدار استفاده از کاغذ باطله متفاوت است. به جای اینکه از کاغذهای باطله برای اسکراب و ماساژ پوست استفاده کنید کاغذها را به مدت 20-15 ثانیه بر روی قسمت های چرب پوست خود قرار دهید تا چربی را به خود جذب کند سپس ان را از روی پوست بردارید. 

آرایش طبیعی برای پوست چربReviewed by آرایشگاه on Dec 22Rating: 2.5آرایش طبیعی برای پوست چربافرادی که پوست چرب دارند باید از محصولات آرایشی بدون روغن استفاده کنند تا پوست بتواند ارایش را بر روی خود نگه دارد و آرایش تثبیت شود. در این مقاله آرایش طبیعی برای پوست چرب را آموزش می دهیم.

افرادی که پوست چرب دارند باید از محصولات آرایشی بدون روغن استفاده کنند تا پوست بتواند ارایش را بر روی خود نگه دارد و آرایش تثبیت شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *