لوازم آرایشی فاسد شده
نشانه های لوازم آرایشی فاسد شده
بهمن ۱۱, ۱۳۹۷
پوست نرم
راهکارهای پوست نرم و شفاف
بهمن ۱۱, ۱۳۹۷

آرایش عروس اروپایی با شارلوت تیلبری

آرایش عروس اروپایی

آرایش عروس اروپایی با شارلوت تیلبری

آرایش عروس اروپایی با شارلوت تیلبری

   شارلوت تیلبری میکاپ آرتیست 45 ساله معروف انگلیسی است که برای بسیاری از سلبریتی ها خدمات آرایشی را با لوازم آرایش و مراقبت از پوست خارق العاده که حاصل سال ها تجربه او در زمینه میکاپ و آرایش سلبریتی ها است، ارائه داده و در سال 2013 در لندن برند خود را پایه گذاری کرد. در این مطلب ازسه رخ می خواهیم آرایش عروس را برای زمستان به سبک شارلوت تیلبری و با استفاده از لوازم آرایش این برند معروف بریتانیایی به شما آموزش دهیم. برای آرایش عروس در زمستان شارلوت تیلبری پوست درخشان شبنم گونه، سایه چشم زمستانی یخ زده و رژ لب صورتی رزی را پیشنهاد می دهد که در ادامه مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد. 
قدم اول: پوست
   همیشه باید قبل از آرایش صورت پوست را آماده کنید. بخصوص برای عکس عروسی که تا آخر عمر قرار است آن را داشته باشین و پوست شما باید کاملاً بدرخشد! اول از همه ماسک خاک رس Goddess Skin به پوست بزنید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا منافذ پوست را ببندد و پوست را درخشان سازد، سپس با کلینزر Multi-Miracle Glow cleanser به خوبی تمیز، آبرسانی و نرم کنید. در نهایت هم ماسک ورقه ای Instant Magic Facial را روی صورت قرار دهید تا حالت نهایی براق و درخشانی به پوست ببخشد.حالا نوبت ماساژ دادن کرم مرطوب کننده Magic Cream به تمام صورت است، این ماسک حاوی کلاژن برای آماده سازی پوست است. سپس از کرم دور چشم Magic Eye Rescue استفاده کنید تا هرچه پف و باد و خستگی دور چشم است را از بین ببرد. در نهایت هم پرایمر Wonderglow را به تمام سطح صورت خود بزنید.
قدم دوم: آرایش صورت
   حال نوبت فونداسیون جادویی Magic Foundation است که باید در کل صورت، خط رویش مو و گردن زده و به خوبی ترکیب کنید. سپس کرم دور چشم و کانسیلر Mini Miracle Eye Wand را به زیر و دور چشم بزنید تا هم رنگ آن درست شود و هم چشم را درشت تر نشان دهد.
قدم سوم: آرایش چشم ها
   ابروهای پر و طبیعی کلید یک آرایش چشم زیبا است، با استفاده از ژل ابرو Legendary Brows به ابروها حالتی پر مانند و طبیعی دهید و جاهای خالی را هم با مداد ابرو Brow Lift حالت داده و پر کنید. حالا باید مژه ها را فر کنید که بهتر است از Life Changing Lashes استفاده کنید. سایه چشم مدادی را برداشته و در تمام سطح پلک بکشید و به خوبی با انگشتان خود ترکیب کنید که سایه اسموکی روی پلک ایجاد شود! حالا می توانید یک براش اسماج برداشته و کمی از سایه چشم مدادی را روی خط مژه پلک پایین هم بکشید. باید خط چشم گربه ای ملایمی را با The Classic eyeliner in Audrey بکشید و با براش اسماج سایه چشم کرمی شیمری Eyes to Mesmerise in Jean را به گوشه داخلی چشم ها بزنید که روشن و درخشان شود. در نهایت هم از ریمل جادویی Full Fat Lashes برای پر و بلند کردن مژه ها استفاده کنید.
قدم چهارم: آرایش گونه ها
   داشتن استخوان گونه زیبا آرزوی تمام خانم هاست! از پالت Filmstar Bronze & Glow Bronzer استفاده کنید و با براش زیر استخوان گونه را کانتور کنید. سپس کمی  از هایلایتر مایع Beauty Light Wand را به بالای استخوان گونه بزنید و با انگشت ترکیب کنید، حالا باید رژگونه را به سیب گونه ها بزنید و کمی به سمت بالا ببرید  تا به صورت رنگ ملایمی بدهد.
قدم پنجم: آرایش لب ها
   حتما با خط لب واقعی و با مداد لب نود صورتی روشن کامل لب ها را رنگ کنید، این کمک می کند که رژلب مدت بیشتری ماندگاری داشته باشد و به لب ها شکلی زیبا می بخشد (خط لب Lip Cheat in Pillow Talk) و بعدش رژ لب را با فرچه مخصوص لب به لب ها بزنید(Matte Revolution in Walk of Shame)

آرایش عروس اروپایی با شارلوت تیلبریReviewed by آرایشگاه on Jan 31Rating: 2.5آرایش عروس اروپایی با شارلوت تیلبریشارلوت تیلبری یک آرایشگ معروف است که با محصولات برند آرایشی خود بسیاری از افراد مشهور را آرایش کرده و محصولات خود را در بازار عرضه کرده است. در این مقاله آرایش عروس اروپایی با شارلوت تیلبری را به شما آموزش می دهیم.

شارلوت تیلبری یک آرایشگ معروف است که با محصولات برند آرایشی خود بسیاری از افراد مشهور را آرایش کرده و محصولات خود را در بازار عرضه کرده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *