مو
اشتباهات آرایشی مو
آذر ۱۶, ۱۳۹۷
بهترین مرطوب کننده پوست
آذر ۱۶, ۱۳۹۷

ترفندهای آرایشی برای لاغرتر نشان دادن صورت

ترفندهای آرایش صورت

ترفندهای آرایشی برای لاغرتر نشان دادن صورت

ترفندهای آرایشی برای لاغرتر نشان دادن صورت

   آرایش صورت تنها برای زیبا کردن شکل و ظاهر فرد نیست بلکه با استفاده از آن می توان عیوب و نواقص صورت را نیز برطرف نمود. بسیاری از آریشگر ان حرفه ای در آرایشگاه با استفاده از تکنیک ها و ترفندهای آرایشی موجب ایجاد تغییرات بزرگی در چهره می شوند. کارهای شگفت انگیزی را می توان با آرایش کردن انجام داد به شرطی که تکنیک ها و نکات مربوط به کاری که دوست دارید انجام دهید را به خوبی یاد بگیرید. در این مطلب مجموعه سه رخ به شما نکاتی را آموزش می دهد که با استفاده از آن ها می توانید چهره خود را باریک تر و لاغرتر نشان دهید و زیبایی خود را بهتر و بیشتر از همیشه نمایان سازید. 
- استفاده از تکنیک کانتورینگ
   شاید کانتورینگ صورت زمان زیادی را از شما بگیرد اما نتیجه کار واقعا حیرت انگیز خواهد بود. کانتورینگ به معنی ایجاد سایه روشن در چهره است و این خطای دیدی که ایجاد می کند کمک می کند تا بخش هایی از صورت باریک تر و بخش هایی برجسته تر دیده شوند. برای اینکه قسمت هایی از صورت باریک تر و لاغرتر از همیشه دیده شوند باید از کرم پودر تیره استفاده کنید و قسمت هایی که می خواهید برجسته تر دیده شوند را روشن تر و هایلایت تر کنید. به طور مثال خط زیر گونه، استخوان فک، اطراف پیشانی و استخوان بینی قسمت هایی هستند که می توانید خیلی راحت با استفاده از یک کرم کانتور تیره باریک تر و لاغر تر کنید. به علاوه استفاده از پودرهای مات و کمی تیره تر از رنگ پوست بر روی دو طرف بینی، پیشانی و استخوان فک و چانه هم کمک می کند تا چهره لاغرتر دیده شود.
- ضخیم کردن ابروها
   یکی دیگر از نکاتی که به شما کمک می کند تا چهره لاغرتر و باریک تری داشته باشید این است که ابروهای خود را ضخیم کنید. هر چه ابروها باریک تر باشند موجب می شود تا چهره شما گردتر دیده شود. اگر ابروهای شما کمی باریک است بهتر است با استفاده از مداد ابرو، کمی ضخامت ابروها رو بیشتر کنید. با این کار چهره لاغرتر از حالت عادی دیده خواهد شد.
- به چشم ها بیشتر اهمیت دهید.
   هر چه چشم ها درشت تر و خیره کننده باشند موجب می شوند تا صورت لاغرتر دیده شوند. برای درشت کردن چشم ها می توان از هر ترفندی استفاده کرد. به طور مثال استفاده از رنگ های روشن در گوشه داخلی چشم تا واتر لاین پایین، درشت کردن چشم با استفاده از مژه مصنوعی یا فر کردن مژه ها، استفاده از خط چشم گربه ای و ... همگی ترفندهایی هستند که موجب می شوند چشم ها درشت تر دیده شوند و در کنار آن چهره هم لاغرتر و باریک تر دیده شود.
- هایلایت کردن استخوان بندی صورت با محصولات براق (shimmer)
   هایلایت کردن استخوان بندی صورت با پودرهای براق می تواند چهره شما را لاغرتر نشان دهد. مقدار کمی از پودر آرایشی که حالت براق دارد را بر روی استخوان گونه بزنید تا حالت استخوانی گونه ها برجسته تر دیده شود. با این ترفند چهره لاغرتر و باریک تر دیده خواهد شد.
- استفاده از هایلایتر برای قسمت مرکزی صورت
   یک ترفند بسیار ساده که کمک می کند تا صورت شما باریک تر دیده شود این است که مقداری از هایلایتر را بر روی قسمت های مرکزی صورت مثل بین دو ابرو، استحوان بینی، بالای لب و مرکز چانه بزنید. با این ترفند ساده تمام توجهات به قسمت مرکزی صورت جلب خواهد شد و گرد بود صورت و گونه ها کمتر به نظر می رسد.
- باریک کردن چانه با استفاده از برنزر
   اگر احساس می کنید چانه گردی دارید می توانید با استفاده از مقداری برنزر این گرد بودن چانه را تا حد زیادی کمتر کنید و صورت خود را باریک تر و لاغرتر نشان دهید. برای استفاده از این ترفند باید برنزر را بر روی لبه های بیرونی استخوان فک و چانه بزنید و سپس کمی آن را محو نمایید. 
- آرایش لب طبیعی داشته باشید.
   برای اینکه صورت لاغرتر دیده شود باید آرایش لب را خیلی طبیعی انتخاب کنید. چرا که لب های پررنگ و برجسته موجب می شوند چهره بزرگتر از همیشه دیده شود. استفاده از رژلب هایی با رنگ طبیعی و خنثی بهترین پیشنهاد است که آرایشگران در آرایشگاه معرفی می کنند. در عوض می توانید تمرکز را بر روی چشم های خود قرار دهید و آرایش چشم کامل و خیره کننده ای داشته باشید.

ترفندهای آرایشی برای لاغرتر نشان دادن صورتReviewed by آرایشگاه on Dec 7Rating: 2.5ترفندهای آرایشی برای لاغرتر نشان دادن صورتبرای اینکه صورت خود را لاغرتر نشان دهید به راحتی می توانید با استفاده از ترفندها و تکنیک های آرایشی این کار را انجام دهید. در این مقاله ترفندهای آرایشی برای لاغرتر نشان دادن صورت را به شما معرفی می کنیم.

برای اینکه صورت خود را لاغرتر نشان دهید به راحتی می توانید با استفاده از ترفندها و تکنیک های آرایشی این کار را انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *