ماندگاری بودی عطر
ترفندهای عطر زدن زنان
فروردین ۴, ۱۳۹۷
مراقبت از هاشور ابرو
روش مراقبت از تاتو(قسمت۱)
فروردین ۵, ۱۳۹۷

آرایش با لباس طلایی برای پوست تیره

آرایش مناسب پوست تیره

آرایش با لباس طلایی برای پوست تیره

آرایش با لباس طلایی برای پوست تیره

مرحله ۱ : قبل از آرایش پوست صورت خود را آماده نمایید. توصیه می کنیم که با پاک کردن کامل پوست و استفاده از کرم مرطوب کننده کار را شروع کنید. برای داشتن پوستی جذاب و درخشان باید از یک پرایمر خوب و مناسب با جنس و رنگ پوست خود استفاده کنید تا منافذ پوست کاملاً پوشیده شده و پوست یکدست و صاف شود.
مرحله  ۲ : مرحله دوم، یکدست کردن رنگ پوست می باشد. برای این کار بهتر است از یک فونداسیون رنگ طبیعی پوست یا حداکثر یک درجه روشن تر استفاده نمایید. برای پخش کردن فونداسیون روی پوست  از یک براش خوب پر مو استفاده کنید تا تمام سطح پوست پوشیده شود.
مرحله ۳ : برای پوشش دهی لکه هایی از صورت که نمایان است بهتر است از کانسیلر همرنگ با فونداسیون استفاده نمایید.
مرحله  ۴ : در این مرحله از رژ گونه هلویی برای تیره تر کردن گونه ها نسبت به رنگ اصلی پوست استفاده نمایید. دقت داشته باشید رژ گونه نباید طوری باشد که خیلی مشخص و نمایان باشد. بلکه فقط هایلایت هایی روی صورت ایجاد می کند که موجب افزایش زیبایی و جذابیت چهره خواهد شد.
مرحله  ۵ : برای داشتن چهره دراماتیک تر، بالا و پایین چشم خود را با یک خط چشم مشکی، بکشید. خط چشم بالا را کلفت و با کمی دنباله بکشید.
مرحله  ۶ : در این مرحله مژه ها را با ریمل با کیفیت بلندتر و خوش فرم تر نمایید تا موجب افزایش جذابیت و زیبایی فرم چشم ها شود.
مرحله  ۷ : در آخر از رژ لب رنگ پوست یا روشن استفاده نمایید. فراموش نکنید این مدل آرایش صورت، توجه ها را به سمت چشم ها می برد، پس در آرایش چشمان خود بیشتر دقت کنید. 

آرایش با لباس طلایی برای پوست تیرهReviewed by سه رخ on Mar 24Rating: 3.0آرایش با لباس طلایی برای پوست تیرهخانم هایی که پوستی تیره و سبزه دارند اگر تمایل دارند در جشن و یا مهمانی از لباس های طلایی رنگ استفاده کنند باید در مورد آرایش صورت خود دقت بیشتری بر روی چشم ها داشته باشند. در این مقاله نحوه ست کردن آرایش با لباس طلایی را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که پوستی تیره و سبزه دارند اگر تمایل دارند در جشن و یا مهمانی از لباس های طلایی رنگ استفاده کنند باید در مورد آرایش صورت خود دقت بیشتری بر روی چشم ها داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *