ماسک موی خشک
ماسک خانگی برای موی وز و خشک (قسمت ۱)
بهمن ۲۸, ۱۳۹۷
پوشاندن جوش با آرایش
آموزش پوشاندن جوش با آرایش
بهمن ۲۸, ۱۳۹۷

آرایش مخصوص لبهای بسیار خشک

آرایش لب خشک

آرایش مخصوص لبهای بسیار خشک

آرایش مخصوص لبهای بسیار خشک

اگه لب های خشک و پوسته پوسته دارید، می دونید که آرایش کردن روی این لب ها کار خیلی سختیه و شاید اصلا دیگه بیخیال زیباتر شدن لب هاتون شده باشید و فکر کنید که نمیشه کاریش کرد. اما اصلا این طوری فکر نکنید چون با مراقبت و انجام چند تا توصیه روتین، می تونید از خشکی لب ها کم کنید و باعث هیدراته و صاف و بدون پوسته شدن اونا بشید، یعنی کاملا آماده برای یه آرایش لب زیبا و جذاب!
- اول از همه باید ترک لب ها رو درمان کنید.
اگه لب هاتون دچار خشکی شدید هستن که ترک خوردن و گاهی هم ممکنه خونریزی داشته باشن، اصلا نباید سهل انگاری کنید و بیخیال درمان لب ها بشید. باید با استفاده از بالم لب، این خشکی و ترک ها رو بهبود بدید. هر یک تا دو ساعت یکبار، بالم لب بزنید (اگه فک می کنید که لب ها زودتر خشک میشن، سریع بالم لب بزنید و تجدید کنید). بالم لب می تونه خشکی و ترک لب رو سریعا درمان کنه و اونا رو کاملا هیدراته و پر و شاداب کنه.
- آماده کردن لب ها قبل از خواب
یکی از درمان ها و کارهای روتینی که باید برای آماده کردن لب ها برای آرایش لب انجام بدید، نرم و مرطوب کردن اونا هر شب قبل از خوابه. خیلی از مواد طبیعی به شدت مرطوب کننده هستن و می تونن کمکتون کنن. پس علاوه بر بالم لب، می تونید از وازلین، روغن بادام یا روغن نارگیل هم استفاده کنید. کافیه کمی از این روغن ها رو به لب ها بزنید و شب تا صبح بخوابید و ببینید که چقدر لب های شاداب و پری دارید.
- آماده کردن لب ها قبل از آرایش
این مورد، مخصوص همه هستش و ربطی نداره که لب هاتون خشکه یا نه. باید قبل از شروع آرایش لب و رژلب زدن، حتما لب ها رو لایه برداری کنید. با مخلوط کمی آب و شکر که به شکل خمیری دربیارید، می تونید به راحتی لب ها رو لایه برداری و صاف کنید.  اما برای لب های خیلی خشک که پوسته زیادی روی اونا ایجاد شده، بهترین لایه بردار که لب ها رو هم نرم کنه، مخلوط کمی روغن طبیعی (مثل روغن زیتون یا نارگیل) و شکر هستش که روی لب ها بمالید و با انگشت، با فشار کم ماساژ بدید (1 تا 2 دقیقه).
- رژلب ساتنی بزنید
بدترین اشتباه برای شما، استفاده ازرژلب های مات هستش که به سرعت رطوبت لب ها رو می گیره و اونا رو بسیار خشک می کنه. شما با لب های خشک و کم هیدراته، باید رژلبی با فرمولاسیون ساتنی بزنید که روغن بیشتری داره و لب ها رو نرم می کنه.
Maybelline Color Sensational Shine Compulsion Lipstick
L'Oréal Paris Makeup Colour Riche Shine Lipstick

آرایش مخصوص لبهای بسیار خشکReviewed by آرایشگاه on Feb 17Rating: 2.5آرایش مخصوص لبهای بسیار خشکخانم هایی که لب های خشک دارند باید قبل از آرایش لب های خود را نرم و مرطوب کنند تا آرایش لب ها به خوبی انجام شود و ماندگاری بالایی داشته باشد. در این مقاله آرایش مخصوص لبهای بسیار خشک را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که لب های خشک دارند باید قبل از آرایش لب های خود را نرم و مرطوب کنند تا آرایش لب ها به خوبی انجام شود و ماندگاری بالایی داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *