آرایش زنان مسن
نکات آرایشی برای زنان مسن
بهمن ۲, ۱۳۹۷
مراقبت از پوست دور چشم
نکات مراقبت از زیبایی چشم ها
بهمن ۴, ۱۳۹۷

آرایش مناسب با صورت بیضی شکل

آموزش آرایش صورت بیضی

آرایش صورت بیضی

آرایش مناسب با صورت بیضی شکل

   خانم های برای آرایش حرفه ای قبل از هر چیزی باید مدل صورت خود را به درستی بشناسند تا بتوانند متناسب با فرم و حالت چهره بهترین آرایش و گریم را انجام دهند. صورت خانم ها باهم متفاوت است و هر کدام مدل خاصی دارند. شما زمانی که مدل صورت خود را بشناسید به راحتی می توانید نواقص و عیوب صورت خود را برطرف کنید و در کنار آن می توانید نقاط قوت چهره خود را برجسته تر کرده و چهره ای فوق العاده و جذاب از خود به نمایش بگذارید.
   شما با آشنایی با انواع مدل صورت می توانید آرایش چشم ها، آرایش گونه و مدل کانتورینگ متناسب با آن را تشخیص دهید. به همین دلیل است زمانی که در ارایشگاه توسط افراد حرفه ای چهره شما گریم و آرایش می شود بسیار جذاب و خاص به نظر می رسید زیرا آرایشگر بر حسب تجربه با توجه به فرم چهره شما زیباترین آرایش را برای چهره شما انتخاب و اجرا می کند. در این مطلب سعی داریم آرایش مناسب با صورت بیضی شکل را به شما آموزش دهیم. 
   این مدل صورت، یکی از بیشترین انواع مدل چهره  در بین مردم جهان است، یعنی بیشتر خانم‌ ها چهره‌ ای بیضی شکل دارند. پس اول به سراغ صورت بیضی شکل می رویم. در این نوع مدل، صورت هیچ زاویه خاصی ندارد اما گرد هم نیست و دارای کشیدگی می‌ باشد، مانند فرم صورت جسیکا آلبا.
کانتورینگ: با یک برنزر، بعد از زدن کرم پودر، سمت کناری بینی (از بالا به پایین) را سایه بیندازید تا حالتی تیز و بولد به بینی ببخشد، این ترفند موجب می‌ شود بیضوی بودن صورت تحت تاثیر قرار گیرد و کمتر نمایان باشد. 
ابروها: برای ابروها باید دقت کنید که نباید آرایشی داشته باشید که آرک ابروها بلند و کشیده به نظر برسد زیرا در این صورت حالت بضی بودن چهره بیشتر به نظر خواهد رسید. فقط از حالت طبیعی خود ابروها پیروی کنید و لازم نیست آن‌ ها را به شکل رویایی‌ درآورید.
رژگونه: رژگونه جزء لوازم آرایشی است که به پهن‌تر شدن صورت بیضی بسیار کمک می‌ کند و موجب می‌ شود تا چهره کمتر دراز و کشیده به نظر برسد. رژگونه را هرگز روی خود گونه (اصطلاحا محل سیب صورت) نزنید. باید آن را زیر استخوان گونه یعنی در جایی که کانتورینگ انجام می‌ شود، بزنید. کمی هم به 2 طرف چانه (استخوان فک) رژگونه بزنید.

آرایش مناسب با صورت بیضی شکلReviewed by آرایشگاه on Jan 23Rating: 3.0آرایش مناسب با صورت بیضی شکلخانم هایی که صورت بیضی شکل دارند باید به گونه آرایشی کنند که حالت کشیده چهره کمتر به نظر برسد و چهره گرد تر دیده شود. در این مقاله آرایش مناسب با صورت بیضی شکل را آموزش می دهیم.

خانم هایی که صورت بیضی شکل دارند باید به گونه آرایشی کنند که حالت کشیده چهره کمتر به نظر برسد و چهره گرد تر دیده شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *