آموزش شینیون عروس ایرانی
شینیون عروس ایرانی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶
آموزش کاشت ناخن ژله ای
آموزش کاشت ناخن
مرداد ۱۳, ۱۳۹۶

نحوه بافت آفریقایی

بهترین نحوه بافت آفریقایی

نحوه بافت آفریقایی

نحوه بافت آفریقایی

به گفته متخصصین مو در آرایشگاه بافت مو یکی از کارهای مورد علاقه خانم ها است بافت مو ها انواع متفاوتی دارند که یکی از آن ها بافت آفریقایی است. شما می توانید مو های خود را به صورت مدل دار بافت بزنید. بافت آفریقایی را می توانید به شکل مستطیلی بر روی سر و یا به شکل فرق زیگزاگ باریک و یا فرق های اریب انجام دهید. در این مطلب نحوه انجام بافت مو آفریقایی را ملاحظه خواهید کرد.
طبق نظر متخصصین مو در آرایشگاه مو را از فرق سر به دو قسمت تقسیم می کنیم. خط فرق باید از مرکز سر بگذرد. به موازات آن از سمت چپ یا راست فرق دیگری باز می کنید. در واقع یک مستطیل باریک از جلوی سر تا انتهای مرکز سر ایجاد کرده اید. هرچه این مستطیل ها باریک تر باشند بافت ایجاد شده قشنگ تر است. برای اینکه موی طرفین سر تداخل ایجاد نکند دو طرف این مستطیل را با کلیپس های برزگ مخصوص بافت ثابت کنید. ردیف های ایجاد شده باید کاملا صاف باشند در غیر این صورت از زیبایی آنها کاسته خواهد شد. بعد یک مربع کوچک از جلوی این مستطیل جدا می کنید. این مربع کوچک را به سه دسته تقسیم کنید و یک بافت ساده بزنید . 
بعد یک رج باریک مو از زیر این بافت ساده برمی داریم و به رشته ی وسط اضافه کرده و یک بافت ساده بزنید. بعد دوباره رج دیگر برداشته و به لایه ی وسط اضافه کرده ودوباره یک بافت ساده بزنید. این کار را آنقدر ادامه بدهید تا به مرکز سر و انتهای مستطیل برسید . هنگامی که به انتهای مستطیل رسیدید. می توانید بلندی مو را بطور کامل ببافید و انتهای بافت را با کش بافت ببندید. می توانید انتهای مستطیل را تا انتهای گردن ادامه داده و بلندی بافت را نیز ببافید یا می توانید موی پشت سر را بطور افشان رها کنید . 
آفریقایی ها معمولا انتهای مستطیل را تا گردن ادامه داده و می بافند چون موهای مجعد و ضخیم آنها در این حالت زیبا به نظر نمی رسد ولی برای کسانی که موی صاف و لخت دارند اگر موی پشت سر را افشان بگذارند نیز حالت قشنگی ایجاد می کند. بعد از اینکه بافت این مستطیل به پایان رسید. از سمت راست یا چپ این بافت فرق دیگری تا مرکز سر ، باز کنید و دوباره از جلوی مستطیل شروع به بافتن کنید تا به انتها برسید. همینطور تا به آخر یعنی دورتا دور سر با فرق هایی که ایجاد کرده اید بافته شود.

نحوه بافت آفریقاییReviewed by سه رخ on Aug 4Rating: 4.5نحوه بافت آفریقاییدر این مقاله میخواهیم بهترین نحوه بافت آفریقایی را از دید متخصصین مو در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. اکرمیان گفت:

    چقدر بافت موهاش خوشگله. من بافت آفریقایی و مکزیکی رو خیلی دوسش دارم اما میگن موها رو میکشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *