آرایش روز و آرایش شب
تفاوت انواع آرایش ها
دی ۲۲, ۱۳۹۷
ماسک آناناس
ماسک آناناس برای رفع چین و چروک صورت
دی ۲۳, ۱۳۹۷

ترفندهای آرایشی برای موهای تیره

آرایش مناسب موی تیره

ترفندهای آرایشی برای موهای تیره

ترفندهای آرایشی برای موهای تیره

   اگر رنگ موهای شما به صورت طبیعی تیره است و یا رنگ موی تیره را برای موهای خود انتخاب کرده اید باید بدانید که برای این رنگ مو از چه آرایش هایی می توانید استفاده کنید تا زیبایی و تناسب صورت خود را حفظ کنید. در این مطلب ترفندهای جالب برای آرایش صورت برای موهای تیره را به شما آموزش خواهیم داد. 
- ترفند زیبایی برای چشم ها
   رنگ چشم ها یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب سایه چشم هستند اما به عنوان یک قاعده کلی رنگ های قهوه ای و خاکستری یکی از بهترین گزینه ها برای خانم های دارای رنگ مو تیره است و ممکن است با کمی رنگ قرمز یا زرد این زیبایی خیلی بیشتر به نظر برسد. سایه چشم اسموکی یا دودی یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش چشم خانم هایی هستند که موهای تیره دارند. سایه چشم قهوه ای - اسموکی در کنار مقدار زیادی خط چشم می تواند چهره خیره کننده و زیبایی را برای فرد ایجاد کند.
- ترفند آرایشی برای لب ها
   موهای تیره خیلی راحت چهره شما را زیباتر نشان می دهند. می توانید با استفاده از ترفندهای آرایشی لب های خود را خیلی زیباتر نشان دهید تا چهره درماتیک تر و جذاب تری داشته باشید. استفاده از رنگ های صورتی روشن، قرمز و آلویی (plums) یکی از بهترین گزینه ها برای رژلب هستند و در کنار موهای تیره جذابیت فوق العاده ای را برای چهره ایجاد خواهند کرد. در مقابل رژلب های رنگ پریده، هلویی و نارنجی به هیچ عنوان برای خانم هایی که موهای تیره دارند پیشنهاد نمی شود. زیرا این سایه های رنگی موجب می شوند تا رنگ چهره شما خیلی بی روح به نظر برسد.
- توصیه کاربردی برای انتخاب کرم پودر یا فاندیشن
   اگر موهای تیره دارید به هیچ عنوان از کرم پودرهای سنگین استفاده نکنید زیرا چهره را خیلی خشن و زننده نشان می دهند. بهتر است کرم پودرهایی را انتخاب کنید که دارای رنگ های متوسط تا روشن هستند. کرم پودرهایی که دارای تناژ صورتی یا زرد کم رنگ هستند می توانند پوشش دهی خیلی بهتری برای پوست شما ایجاد کنند و تناسب بهتری هم با رنگ موی تیره خواهند داشت.
- هایلایت مناسب برای موهای تیره
   بعد از رعایت نکات آرایشی مخصوص موهای تیره بهتر است در رابطه با هایلایت موها نیز نکاتی را رعایت کنید. موهای تیره با هایلایت های صورتی، آبی، بنفش، عسلی و قرمز تناسب بسیار خوبی دارند و موجب می شوند تا رنگ تیره موها به زیباترین شکل ممکن دیده شود. پس استفاده از چند رشته هایلات زیبا در بین موهای مشکی را فراموش نکنید و با استفاده از این ترفند ساده موهای خود را خیلی زیباتر و جذاب تر کنید.

ترفندهای آرایشی برای موهای تیرهReviewed by آرایشگاه on Jan 12Rating: 3.0ترفندهای آرایشی برای موهای تیرهخانم هایی که موهای مشکی دارند باید بدانند برای آرایش صورت و موهای خود از چه رنگ هایی استفاده کنند تا چهره طبیعی و زیبا داشته باشند. در این مقاله ترفندهای آرایشی برای موهای تیره را آموزش می دهیم.

خانم هایی که موهای مشکی دارند باید بدانند برای آرایش صورت و موهای خود از چه رنگ هایی استفاده کنند تا چهره طبیعی و زیبا داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *