نکات نگهداری از بالیاژ مو
نکات نگهداری از بالیاژ مو
تیر ۱۴, ۱۳۹۶
آرایش سریع تر
چند راه برای اینکه صبح ها سریع تر آرایش کنید
تیر ۱۵, ۱۳۹۶

ویتامینه کردن در سلامت مو

مهم ترین تاثیر ویتامینه کردن در سلامت مو

ویتامینه کردن در سلامت مو

ویتامینه کردن در سلامت مو

متخصص پوست ومو در آرایشگاه معتقدند این شامپوها اثر سطحی و نرم کنندگی را بر روی موها دارند و اینکه با مصرف آن از خاصیت تقویت و استحکام موها صحبت می‌شود، تنها جنبه تبلیغاتی این شامپوها است. مصرف موضعی ویتامین‌ها به صورت شامپوهای ویتامینه نمی‌تواند این عملکرد را داشته باشد و تنها سود استفاده موضعی از ویتامین‌ها به خصوص ویتامین‌های گروه B، نرمی مو و لطافت بخشیدن به آن است.
متخصصین مو در آرایشگاه معتقدند ویتامینه کردن موها مبنای علمی ندارد، افزودن ویتامین‌های مختلف به شامپوها تنها دارای امتیاز جلب مشتری است و البته خاصیت نرم‌ کنندگی را نیز به دنبال دارد.
متخصص پوست و مو آرایشگاه ویتامین‌های مفید برای تقویت و افزایش رشد مو از جمله ویتامین‌های گروه B باید از طریق رگ‌های تغذیه‌ کننده فولیکول‌ مو به آن برسند، بنابراین بهتر است به جای هزینه برای خرید شامپوهای ویتامینه، موادغذایی سرشار از ویتامین‌های تازه شامل میوه‌ها و سبزیجات، جوانه‌های گندم و ماش و سبوس برنج که سرشار از ویتامین‌های گروه B است، مصرف شود.
شامپوهای ویتامینه را نباید با خواص شامپوهای درمانی یکی دانست؛ چراکه شامپوهای دارویی دارای ماده حامل برای انتقال مواد دارویی به داخل پوست است که این عملکرد به هیچ عنوان در شامپوهای ویتامینه دیده نمی‌شود.
ویتامینه کردن در سلامت موReviewed by سه رخ on Jul 5Rating: 4.5ویتامینه کردن در سلامت مودر این مقاله میخواهیم مهم ترین تاثیر ویتامینه کردن مو در سلامت مو را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *