برس گرد برای مو
شانه کردن مو با برس گرد
آبان ۱۷, ۱۳۹۷
کاور کردن جوش قرمز
روش پوشش دادن جوش قرمز
آبان ۱۷, ۱۳۹۷

پنهان کردن موی کثیف

مخفی کردن موی کثیف

پنهان کردن موی کثیف

پنهان کردن موی کثیف

   در انسان "پیاز فولیکول مو" در چند حالت کرکی و زبر و خشن وجود دارند که این فولیکول‌ها با تماس مداوم دوش‌ های آب و آب گرم ضعیف شده و از بین می‌ روند. گفتنی است. اگر تمایل دارید هنگامی که جلوی آینه می‌ ایستید و موهای خود را شانه می‌ کنید و از برق و زیبایی موهای خود به وجد می‌ آیید، با خرید یک شامپوی مناسب و محدود کردن بازه‌ های زمانی حمام کردن می‌ توانید این آرزو را برای خود ایجاد کنید. افرادی که موهای خود رارنگ کرده اند، باید توجه داشته باشند که حمام و دوش روزانه باعث آسیب رساندن به پوست کف سر و بی حالت کردن موها می‌ شود. نتایج مطالعات نشان می‌ دهند چربی موجود در کف سر باعث تقویت ریشه‌ های مو خواهد شد و غذای مورد نیاز موها را تامین می‌ کند و از ریزش و کم پشتی و بد حالتی در مو‌ها جلوگیری می‌ کند. در ادامه چند نکته جالب در مورد پنهان کردن موهای کثیف را به شما آموزش می دهیم. 
- مدل موی  topknot
   مانند کیت‌ هادسون عمل کرده و یک topknot درست کنید. این مدل، برای موهای بلند و شسته نشده بسیار مناسب است. موها را برس کشیده و بصورت دم اسبی در بالا ببندید. موهای اضافه را با اسپری مو، صاف و یکدست کنید. موها را بصورت دم خرگوشی پیچیده و روی سر سنجاق بزنید.
- شامپوی خشک
   شامپوی خشک، بهترین دوست موهای کثیف است. یک شامپوی خشک، چربی اضافی مو را گرفته و به مو کمی‌ درخشندگی می‌ بخشد. قبل از برس کشیدن موها، یک بطری شامپوی خشک را در فاصله ۱۵ سانتی از ریشه‌ی موها نگه داشته و آن را روی موها اسپری کنید. قبل از اینکه به موهاحالت دهید، ۱۰ دقیقه صبر کنید تا شامپو به خورد موها رود.
- درخشان کردن موها
   اگر موهای شما کمی‌ کدر بنظر می‌ رسد، با استفاده از سرم براق کننده‌ی مو، درخشش را به موها برگردانید. این سرم‌ ها روی موهای خشک زده می شوند و بدون چرب کردن مو، آن را درخشان می‌ کنند. 
- بافتن موها
   خبر خوب در مورد موهای کثیف این است که هنوز هم می‌ توانند بخوبی بافته شوند، مانند موهای «الکساندرا داداریو»! از بافتن موها به شکل کامل خودداری کنید، زیرا چرب بودن مو را نشان می‌ دهد و همچنین بافتتان شلوغ و نامرتب جلوه می‌ کند. همچنین می‌توانید ریشه‌های چرب مو را با بافتن قسمت جلوی موها و بستن پشت موها به شکل دم خرگوشی شل، پنهان کنید.
- به حجم موها اضافه کنید.
   موهای کثیف بعلت تجمع چربی و مواد آرایشی، معمولا به سر می‌ چسبند. پس با این کار، کمی‌ به موها حجم دهید: سر را وارونه کنید، با باد تند سشوار به موها ضربه بزنید و قبل از بالا آوردن سر خود، از یک اسپری حجم دهنده مو استفاده کنید. موها را به یک سمت و یک طرفه درست کنید. اگر هم دوست ندارید همه موها را به یک سمت بریزید می توانید تنها جلوی موها را از قسمت وسط سر به سمت پیشانی کج درست کنید تا پرحجم شوند.
- از روسری استفاده کنید!
   از فشن شوها الهام گرفته و از یک روسری استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که موها را بصورت دم خرگوشی شل در بالا ببندید، سپس یک روسری به دور ریشه‌ موها که چرب‌ تر بنظر می‌ رسند، بپیچید. اینکار موجب می‌ شود که موهای کثیف، فورا ناپدید شوند.
- موها را خوشبو کنید.
   اگر موهای شما کمی‌ بدبو شده‌ است، از یک اسپری خوشبو کننده مو استفاده کنید. اسپری معطر مو، بویی شبیه یک دسته گل تازه چیده شده دارد، که بسیار بهتر از بوی بد است. خوشبو شدن موها در تکمیل زیبایی موها نقش دارد و نه تنها دیگران بلکه خود شما هم از استشمام بوی خوش موها لذت می برید. برای اینکه به موها عطری خوش ببخشید به سراغ ترکیبات و مواد گیاهی بروید تا علاوه بر تقویت، موها خوشبو شوند.
- موی فر
   هیچ چیز زیباتر از موی فنری و کاملا فر که مانند آبشار از پشت آویزان است یا اطراف صورت قرار دارد نمی باشد! اما نگهداری از موهای فر به زحمت و کار زیادی نیاز دارند. اگر بیش از حد از محصولات آرایش مو استفاده کنید، کم حجم شده و چرب و ژولیده می شود. اگر صبح‌ ها وقت ندارید که موها را بشویید، قبل از رفتن به تخت، آنها را به شکل دم خرگوشی ببندید. بنابراین فر کردن مو هم یکی از روش های پوشاندن کثیفی و چربی موها می باشد.
- افزایش ضخامت موها
   یک اسپری نمک روی تمام موها بزنید تا بدنه‌ مو را تقویت کنید. اسپری نمک مخصوص مو، برای موهای کثیف نیز مناسب است زیرا یک اسپری سبک است که به حجم و بافت مو اضافه می کند. از این اسپری، روی ریشه‌ های مو برای افزایش حجم و روی تارهای مو برای افزایش ضخامت بافت مو استفاده کنید.

پنهان کردن موی کثیفReviewed by آرایشگاه on Nov 8Rating: 2.5پنهان کردن موی کثیفبسیاری از ما همیشه وقت نداریم موهای خود را تمیز کنیم و آن ها را روزانه بشوییم اما می توانیم با روش های مختلف کثیفی موها را پنهان کنیم. در این مقاله پنهان کردن موی کثیف را آموزش می دهیم.

بسیاری از ما همیشه وقت نداریم موهای خود را تمیز کنیم و آن ها را روزانه بشوییم اما می توانیم با روش های مختلف کثیفی موها را پنهان کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *