مهم ترین خطرات اپیلاسیون ناحیه تناسلی
خطرات اپیلاسیون ناحیه تناسلی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶
شینیون چیست؟
شینیون چیست؟
خرداد ۲۲, ۱۳۹۶

مواد خوراکی مضر برای پوست

مهم ترین مواد خوراکی مضر برای پوست

مواد خوراکی مضر برای پوست

مواد خوراکی مضر برای پوست

طبق نظر متخصصین پوست در آرایشگاه تمام غذاها و خوراکی‌هایی که مصرف می‌کنید روی پوست شما تأثیر می‌گذارد. در این بین خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هایی هم هستند که در عین خوشمزگی به پوست رحم نمی‌کنند.در زیر مواد خوراکی مضر برای پوست را از دید متخصصین در آرایشگاه بررسی میکنیم.

  • مواد غذایی صنعتی و فست‌فودها
    به عقیده‌ی متخصصان در آرایشگاه، مواد غذایی صنعتی و فست‌فودها دشمنان بدن و به ویژه پوست هستند.در واقع نه تنها این قبیل محصولات غذایی حاوی هیچ نوع مواد مغذی نمی‌باشند بلکه سرشار از نمک، قند و چربی‌های مضر هستند که به بدن ما آسیب می‌رسانند.افرادی که برنامه‌ی غذایی‌شان سرشار از مواد غذایی صنعتی و گلوسیدهای ساده است باید بدانند این قبیل مواد غذایی روی پوستشان تأثیر منفی می‌گذارند که باعث التهاب‌های پوستی شده و به سلول‌ها آسیب می‌رسانند.
  •  کافئین
    متخصصان در آرایشگاه معتقدند که زیاده‌روی در مصرف قهوه و چای حاوی کافئین باعث خشکی پوست می‌شوند زیرا این نوشیدنی‌ها، نوشیدنی‌های ادرار آوری محسوب می‌شوند. برای همین توصیه می‌کنیم در مصرف نوشیدنی‌های حاوی کافئین زیاده‌روی نکنید.برای داشتن پوستی شاداب و زیبا از مصرف میوه، سبزیجات تازه، مواد غذایی حاوی امگا 3 و... غافل نشوید.
    در واقع مصرف بیش از 400 میلی گرم کافئین در روز که معادل 240 میلی لیتر قهوه می‌باشد به پوست آسیب می‌رساند. سازمان سلامت کانادا به خانم‌های جوان توصیه می‌کند روزانه بیش از 2 فنجان قهوه مصرف نکنند.
  •  قند
    توصیه‌ی متخصصین پوست در آرایشگاه این است که از مصرف زیاد قند بپرهیزید به ویژه اگر از دیابت یا مقاومت انسولین رنج می‌برید. به عقیده‌ی متخصصان محصولات غذایی شیرین مقاومت و ایمنی پوست را از بین می‌برند و اجازه نمی‌دهند سلول‌های افرادی که از دیابت یا مقاومت انسولین رنج می‌برند احیا شود. زیرا در این حالت بدن قادر نیست به درستی قند را جذب کند.
  •  الکل
    مصرف الکل باعث خستگی کبد می‌شود و زمانی که کبد به درستی کار نکند مشکلاتی از قبیل گشاد شدن منافذ پوستی، پاره شدن مویرگ‌ها و رشد غدد مولد عرق به وجود می‌آید.متأسفانه در بیشتر موارد تمام مشکلات پوستی روی پوست صورت ایجاد می‌شود و البته پوست نقاط دیگر بدن نیز از این مشکلات در امان نخواهد بود.

طبق نظر متخصصین پوست در آرایشگاه برای داشتن پوستی شاداب و زیبا از مصرف میوه، سبزیجات تازه، مواد غذایی حاوی امگا 3 و... غافل نشوید.

مواد خوراکی مضر برای پوستReviewed by سه رخ on Jun 12Rating: 4.5مواد خوراکی مضر برای پوست در این مقاله میخواهیم مواد خوراکی مضر برای پوست را از دید متخصصین پوست و زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. فاطمه گفت:

    برا الکل رو شنیدم که خیلی تأثیرات منفی داره و باعث شل شدن و افتادگی پوست میشه. اما این درسته که میگن مواد کافئین دار موجب زردی صورت میشه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *