ماسک آبرسان پوست خشک
ماسک آبرسان پوست با فلفل سیاه و ماست
آذر ۲۸, ۱۳۹۶
بهترین مدل آرایش شب یلدا
مدل آرایش شب یلدا
آذر ۲۹, ۱۳۹۶

آرایش چشم درشت

آموزش آرایش چشم درشت

آرایش چشم درشت

آرایش چشم درشت

   افرادی که چشکان بزرگ و درشت دارند باید به گونه ای آرایش کنند که چشمان آن ها بز رگتر به نظر نرسد و با صورت تناسب زیبایی داشته باشد. بنابراین افرادی که چشمان درشت دارند باید سعی کنید از سایه های تیره برای آرایش چشم خود استفاده نمایند. این کار موجب کوچکتر شدن چشمان شما خواهد شد. با خط چشم های کشیده چشم ها را آرایش نکنید زیرا موجب بزرگ تر نشان دادن چشم ها خواهد شد. اگر دوست دارید چشمان خمود را طوری آرایش کنید که کوچتر به نظر برسد پیشنهاد می کنیم سایه آرایش چشم خود را کمی بالاتر کشیده و از رنگ های تیره استفاده نمایید، رنگهایی مانند ارغوانی تیره اثر خوبی بر روی چشم ها دارند پس حتما در آرایش چشم خود آن را امتحان کنید.
   استفاده از لوازم آرایش اکلیلی برای آرایش چشم های درشت نیز می تواند موثر باشد. تکنیک کاربردی دیگر که می توان برای کوچک تر به نظر رسیدن چشم های درشت به کار برد استفاده از ترکیب رنگی برای سایه چشم است، در این تکنیک شما سایه دلخواه خود را به عنوان پایه آرایش استفاده خواهید کرد سپس گوشه های خارجی چشم را با سایه سیاه و سفید آرایش می کنید. تکنیک سوم آرایش چشم، کشیدن خط چشم سیاه در قسمت داخلی چشم یا همان خط اشک است. در این تکنیک باید بر روی آرایش مژه ها و ابروی خود تمرکز کنید، با کشیدن یک ریمل منظم و پر کردن ابرو می توان بزرگ و درشت بودن چشم را با آرایش کمتر کرد.

آرایش چشم درشتReviewed by سه رخ on Dec 20Rating: 3.0آرایش چشم درشتبرای آرایش چشم های درشت می توان از مدل خط چشم های کوتاه و سایه های بالاتر از پلک چشم استفاده کرد. در این مقاله نحوه آرایش چشم در شت را به شما اموزش می دهیم.

آموزش آرایش برای آرایش چشم های درشت می توان از مدل خط چشم های کوتاه و سایه های بالاتر از پلک چشم استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *