آرایش غلیظ نکنید در مهمانی(قسمت۱)
بهمن ۲۶, ۱۳۹۵
بهترین روش مراقبت از پوست
آرایش مناسب رنگ پوستمان(قسمت۱)
بهمن ۲۷, ۱۳۹۵

هر آنچه که شما باید درباره ژل لب بدانید

درباره ژل لب

ژل لب

هر آنچه که شما باید درباره ژل لب بدانید

شايع‌‌ترين روش حجيم‌سازي ،‌ اين روزها تزريق ژل يا چربي است. اين در حالي است كه متخصصان پوست و مو تاكيد فراواني بر عوارض ناشي از تزريق ژل‌‌هاي غيراستاندارد به وسيله افراد غيرمتخصص دارند .

هر آنچه که شما باید درباره ی ژل لب بدانید

چه ژلي  دوام بيشتري دارد ؟
اما اگر بخواهيم در مورد تزريق ژل‌ هاي نيمه موقت توضيح بدهيم بايد بگوييم كه فقط چند نوع از آن‌ها تائيد شده هستند مثلا يك نوع تائيد شده آن ، كلسيم هيدروكسي آپاتيد است كه بين 2 تا 3 سال ماندگاري دارد و بايد به‌طور عمقي تزريق شود. اين نوع ، ژل بسيار خوبي است و مثل ژل‌هاي ديگر چند روز اول كبودي وكمي تورم در اطراف محل تزريق ديده مي‌شود.

چربي را بايد چند وقت به چندوقت تجديد كرد ؟
چربي را بايد 6 تا 9 ما ه بعد از نخستين تزريق تجديد كرد اما باز هم نياز به تكرار دارد و زمان اين تكرار 2 سال بعد است و دوباره هر 2سال بايد تكرار مي‌شود ، ولي بايد بدانيد هربار كه چربي تزريق مي‌شود معمولا 02 درصد پايه آن باقي مي‌ماند حتي اگر چربي كاملا آب هم شود باز هم حدود 51 درصد پايه آن باقي مي‌ماند.

ژل‌ها چه عوارضي دارند ؟
هيالورونيك اسيد ، ماده‌اي است به صورت طبيعي در پوست يافت مي‌شود ولي باافزايش سن ، ميزان آن در پوست كاهش مي‌يابد. با تزريق ژل ، اين ماده را وارد پوست مي‌كنند تا بتوانند عمق چين به‌وجود آمده روي پوست را كم كنند ، البته همان طور كه گفتيم اين ژل 6 تا 51 ماه بعد ، تجزيه و جذب پوست مي‌شود و از بين مي‌رود. تجربه نشان داده است واكنش بدن به ژل بسيار كم است به‌خصوص اگر از ژل‌هاي استاندارد استفاده شود تنها ممكن است بعد از تزريق ژل دچار كبودي و كمي تورم بشود كه معمولا در چند روز برطرف مي‌شود و مي‌توان گفت ممكن است در بعضي افراد اين اتفاق اصلا رخ ندهد. براي از بين بردن اين كبودي‌ها مي‌توانيد از آناناس ، قرص‌هاي ويتامين C ، كمپرس سرد در اوايل و بعد كمپرس گرم استفاده كنيد.

  پر ضرر‌ترين ژل را بشناسيد !
سال‌ها پيش ، ژلي به نام «پاژ» تزريق مي‌شد ، كه يك ژل صنعتي بود و به وفور تزريق مي‌شد و قيمت آن نيز پايين بود. الان بعد از چندسال اثرات آن ديده مي‌شود ، واكنش‌هايي مثل جابه جايي ژل ، اينكه ممكن است باعث التهاب شوديا حالت نافرم پيدا كند و... . متأسفانه اين نوع ژل به‌طور دائمي در بدن باقي مي‌ماند و تجزيه نمي‌شود و همان طور كه قبلا گفتم درحال حاضر ژل استاندارد دائمي در دنيا به‌وجود نيامده است و ژل‌هاي دائم موجود همه غيراستاندارد هستند و به هيچ وجه نبايد تزريق شود.

 اين نوع تزريق‌ها دردناك هستند؟
معمولا چربي تزريقي به بدن را از قسمت پايين‌تنه مي‌گيرند و از آن جا كه يك روش بي‌حسي خاص دارد تزريق آن چندان سخت و دردناك نيست چون اگر خيلي دردناك باشد مشكلات بسياري به‌وجود مي‌آيد. مثل اين‌كه در اثر حركات مريض ، پزشك نمي‌تواند كار خود را به درستي انجام دهد. تزريق چربي با بي‌حسي موضعي و به‌صورت سرپايي انجام مي‌گيرد. پوست در اين روش بخيه زده نمي‌شود و چربي به وسيله سوزن مخصوص برداشت شده و در محل مورد نظر تزريق مي‌شود. تا به حال هيچ مدرك علمي ، سرطان‌زا بودن ژل‌هاي استاندارد را نشان نداده است اما در مورد ژل‌هاي غيراستاندارد نمي‌توان چنين نظري داد.

هر آنچه که شما باید درباره ژل لب بدانیدReviewed by Tannaz lotfy on Feb 14Rating:

5 دیدگاه ها

  1. ماه رخ گفت:

    خییلی خوب بود

  2. مائده گفت:

    خییلی خوب بود

  3. mahsa گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

  4. mitra گفت:

    ????????????? Khli khob bod

  5. tl گفت:

    ممنون خیلی مفید بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *