اشنایی با مراقبت بعد از میکرونیدلینگ در آرایشگاه
مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ
خرداد ۴, ۱۳۹۷
درمان پوسته های اطراف ناخن
درمان خانگی برای پوسته شدن اطراف ناخن
خرداد ۴, ۱۳۹۷

آسیب های رنگ و مش برای مو

معایب رنگ و مش

آسیب های رنگ و مش برای مو

آسیب های رنگ و مش برای مو

   رنگ مو و خدمات مربوط به رنگ و مش دچار زیبایی موها می شود اما در کنار آن مشکلاتی برای موها ایجاد می کند. بسیاری از خانم ها به دنبال انواع رنگ موهای جدید و زیبا هستند اما همیشه با این سوال مواجه می شوند که آيا مي توان با داشتن رنگ هاي مختلف روي موها آنها را سالم نگه داشت؟ يكي از مهمترين نكات در مورد سلامت مو اين است موها به هر رنگ و مدلي كه باشند بايد همیشه تقويت و چك شوند. موهاي طبيعي كه فاقد رنگدانه شيميايي يا گياهي هستند با تغذيه سالم، كوتاهي و شستشوي مرتب و استفاده حداقل از حرارت سشوار يا اتو و... سالم و درخشان خواهند ماند و در مورد موهاي رنگ، فر ،دكلره و يا صاف شده بصورت شيميايي بايد مراقبت هاي ویژه زير نظر متخصصين انجام شود و نكته بسيار مهم اين است كه اين دسته از افراد نبايد از تقويت كننده ها و رنگ هاي گياهي استفاده نمایند زيرا مواد شيميايي و گياهي باهم در تضادند و استفاده از اين مواد با هم موجب پوسيدگي و خرد شدن تدريجي موها خواهد شد. استفاده از رنگ ها، اكسيدان و پودرهاي دكلره نامرغوب داراي آمونياك بالا و همچنين انجام رنگ و مش و ساير خدمات پيرايشي توسط افراد غير متخصص باعث ريزش ، پوسيدگي و آسيب هاي جدي به ساقه و ريشه مو خواهد شد كه در بسياري از موارد قابل بازگشت و ترميم نمی باشد.
   اگر انجام خدمات رنگ و مش و فر و... بصورت صحيح انجام شود، به علت اينكه در حين انجام این خدمات PH مو تغيير می کند و دريچه هاي ريز روي ساقه مو باز می شوند با استفاده از نرم كننده و ويتامينه ها می توان اين دريچه ها را بست و PH مو را به حالت نرمال بازیابی کرد. ولي در مورد ماده كراتين كمي متفاوت است. اين ماده ساختاري شبيه به پروتئين داخل مو به همين نام دارد كه به گفته سازندگان آن با ورود به ساختار مو توسط حرارت جايگزين ماده اصلي از دست رفته مو خواهد شد و از شكستن و خرد شدن مو جلوگيري مي نماید.

آسیب های رنگ و مش برای موReviewed by آرایشگاه on May 25Rating: 3.0آسیب های رنگ و مش برای موخانم هایی که مدام به دنبال تغییر رنگ موهای خود هستند و تمایل دارند از انواع رنگ و مش استفاده کنند باید بدانند این عملیات آسیب هایی برای مو ایجاد می کنند. در این مقاله این آسیب ها را بررسی می کنیم.

خانم هایی که مدام به دنبال تغییر رنگ موهای خود هستند و تمایل دارند از انواع رنگ و مش استفاده کنند باید بدانند این عملیات آسیب هایی برای مو ایجاد می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *