ترفند کرم پودر
ترفندهای آرایشی با کرم پودر (قسمت۳)
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸
هایلایتر
آموزش استفاده از هایلایتر برای آرایش صورت
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸

آرایش طبیعی برای دانشجویان (قسمت۳)

آرایش طبیعی دانشجویی

آرایش طبیعی برای دانشجویان (قسمت سوم)

آرایش طبیعی برای دانشجویان (قسمت سوم)

   دخترخانم هایی که به تازگی وارد دانشگاه شده اند باید بدانند که برای حضور در چنین مکانی چگونه آرایش کنند تا چهره ای زیبا و بی نقص داشته باشند. آرایش دانجشویی یک آرایش کاملا طبیعی و ساده است که چهره شما را به صورت طبیعی زیباتر جلوه می دهد. داشتن چهره ای زیبا و مرتب اعتماد به نفس شما را بالا می برد. پس برای رفتن به کلاس و دانشگاه نه مانند مهمان جشن عروسی آرایش کنید و نه اینکه بدون آرایش و با چهره ای سر و بی روح سر کلاس حاضر شوید. در این مطلب مراحل آرایش طبیعی برای دانشجویان عزیز را آموزش خواهیم داد:
آرایش چشم ها و لب
   قاب ابروهای خود را مشخص کنید. اگر ابروهای نازکی دارید می توانید برای پهن کردن ابروهای خود از مداد ابرو استفاده کنید. برای ابروها باید رنگی متناسب با رنگ موهای خود انتخاب کنید. اگر ابروهایی بلوند و خیلی روشن دارید که به سختی قابل مشاهده هستند می توانید برای درست کردن آن ها می توانید با استفاده از یک مداد ابروی بلوند حالت مورد نظر خود را به ابروها بدهید و ابروهای خود را مشخص تر کنید. اگر ریشه موهای شما تیره تر از ساقه موها است باید رنگ ابروها با رنگ ریشه مو همخوانی داشته باشد. با استفاده از یک سایه و برس ابرو می توانید رنگ ابروهای خود را با رنگ موها هماهنگ کنید. 
   حال نوبت سایه چشم است. سایه چشم را که یک یا دو درجه تیره تر و یا روشن تر از پوستتان است را انتخاب کنید. اگر بیشتر از یک سایه استفاده می کنید باید گوشه داخلی چشم روشن تر باشد و گوشه خارجی چشم تیره تر باشد. برای آرایش طبیعی دانشجویی نمی توانید از سایه های پر زرق و برق استفاده کنید. سایه هایی که انتخاب می کنید باید با رنگ پوست شما تناسب داشته باشد و حالت مات داشته باشد. 
   از ریمل مژه و ریمل ابرو استفاده کنید. برای مژه ها از ریمل های تیره استفاده کنید. زیرا ریمل مشکی چشمان شما را درشت تر و زیباتر نشان می دهد. برای ابروها نیز می توانید از ریمل های ابرو متناسب با رنگ مو و ابروی خود استفاده کنید تا ابروها فابی مرتب و زیبا داشته باشند. 
   برای آرایش لب ها از رژلب یا برق لب استفاده کنید. برای رنگ رژلب یا از یک رنگ متناسب با رنگ لب ها استفاده کنید و یا رنگی متفاوت انتخاب کنید. برق لب ها در دو نوع رنگی و بی رنگ در بازار وجود دارد که می توانید برای آرایش لب ها از ان ها استفاده کنید. اگر از برق لب ر نگی استفاده می کنید حتما رنگ آن را با رنگ رژلب هماهنگ در نظر بگیرید. 

آرایش طبیعی برای دانشجویان (قسمت۳)Reviewed by آرایشگاه on Apr 21Rating: 2.5آرایش طبیعی برای دانشجویان (قسمت سوم)آرایش دانشجویی یک آرایش طبیعی و لایت است که چهره را به صورت طبیعی زیبا و جذاب نشان خواهد داد و برای محیط های دانشگاهی و اداری مناسب است. در این مقاله آرایش طبیعی برای دانشجویان را به شما آموزش خواهیم داد.

آرایش دانشجویی یک آرایش طبیعی و لایت است که چهره را به صورت طبیعی زیبا و جذاب نشان خواهد داد و برای محیط های دانشگاهی و اداری مناسب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *