آرایش طبیعی چشم
بهترین روش آرایش چشم (قسمت۱)
اسفند ۸, ۱۳۹۷
تقویت مژه
سرم تقویت مژه
اسفند ۸, ۱۳۹۷

آموزش برجسته کردن لبها با خط لب

برجسته کردن لب

آموزش برجسته کردن لبها با خط لب

آموزش برجسته کردن لبها با خط لب

   با استفاده از آرایش صورت می توان بسیاری از نواقص و ایرادات چهره را برطرف نمود. در واقع آرایش کردن فقط استفاده از لوازم و محصولات مختلف آرایشی نیست بلکه استفاده صحیح از لوازم و محصولات و استفاده از تکنیک ها و ترفندهای آرایشی برای بهترین شدن ظاهر چهره و رفع نوقص و مشکلات صورت است. به طور مثال برای رفع جوش ها  ولکه های صورت در کنار درلمان قطعی ان ها می توانید برای پوشش دادن آن ها از انواع کرم ها و فونداسیون ها استفاده کنیدو یا اینکه برای برجسته کردن لب های باریک از خط لب و تکنیک کانتورینگ لب استفاده کنید. در این مقاله این تکنیک را به شما آموزش خواهیم داد. 
لوازم آرایش مورد نیاز برای برجسته و بزرگ کردن لب ها
- پرایمر
- مداد لب (رنگی نزدیک به رژلبی که انتخاب کردید)
- رژلب
- کانسیلرپ
- برق لب
قدم اول: پرایمر بزنید
   اول از همه باید پرایمر بزنید. پرایمر لب، نقشی مانند پرایمر صورت دارد و موجب می شود که رژلب، بهتر و زیباتر روی پوست لب ها بنشیند و همچنین از پاک شدن و لکه ای شدن آن جلوگیری خواهد کرد. 
نکته: همیشه بعد از زدن پرایمر، چند دقیقه صبر کنید تا کاملا روی پوست (چه پوست صورت و چه پوست لب) نشسته و جذب شود، در این مدت می توانید به آرایش بخش های دیگر چهره مانند موها برسید. 
قدم دوم: خط لب بزنید
   از لب بالایی شروع کرده و از قسمت مرکزی آن کار را آغاز کنید. برای اینکه لب ها  برجسته و حجیم به نظر برسند، این مرحله بسیار مهم است. کمی از خط لب را بالای خط اصلی لب ها بکشید تا سطح لب ها را وسیع تر نماید. فقط فراموش نکنید که این اختلاف سطح خیلی کم باشد تا لب ها طبیعی به نظر برسند. دور تا دور لب ها را خط بکشید و سپس شروع کنید به پر کردن لب با مداد لب. البته لازم نیست که تمام سطح داخلی لب را پر کنید اما این کار موجب می شود رژلب دوام بیشتری پیدا کند و پررنگ تر هم به نظر برسد. 
نکته مهم:
1. همیشه با یک مداد لب مات، خط لب بکشید تا دور لب ها را پرتر و بزرگ تر نشان دهد. مدادهای چرب و براق، هم خیلی زود پاک می شوند و هم چون فضای دور لب را روشن و براق می کنند، موجب می شوند که کوچک تر به نظر برسند.
2. اگر با مداد لب، دور تا دور لب و کمی از فضای داخلی لب را پر کنید، بعد از رژلب زدن، حالت گرادیانت یا سایه روشن خفیف به لب ها می دهد که بسیار زیباست و حجم و سایز لب را هم بیشتر می کند.
3. بعد از خط لب کشیدن، می توانید کمی کانسیلر یا کرم پودر روشن به دور تا دور لب بزنید تا هم خط لب کاملا تمیز و مرتب شود و هم اینکه این کار موجب می شود لب ها برجسته و حجیم به نظر برسند و بعد دوباره کمی خط لب را تمدید کنید .
قدم سوم: رژلب بزنید
   حال رژلب بزنید، همون طور که گفته شد، باید رنگ رژلب و خط لب یکی باشد یا اینکه خط لب کمی تیره تر باشد. از هر نوع رژلب (مات، براق، شاینی و...) می توان استفاده نمود.
نکته: بهتر است که رژلب را با براش مخصوص بزنید تا تا یکدست و زیبا شود.
قدم چهارم: برق لب بزنید
   این مرحله اختیاری است اما برای یک آرایش سنگین و جذاب برای مهمانی ها، حتما آرایش لب ها را با برق لب زیباتر کنید.

آموزش برجسته کردن لبها با خط لبReviewed by آرایشگاه on Feb 27Rating: 2.5آموزش برجسته کردن لبها با خط لبخانم هایی که لب های باریک و نازک دارند می توانند با استفاده از خط لب و تکنیک کانتورینگ لب، لب های خود را برجسته و حجسم نشان دهند. در این مقاله نحوه برجسته کردن لبها با خط لب را آموزش می دهیم.

خانم هایی که لب های باریک و نازک دارند می توانند با استفاده از خط لب و تکنیک کانتورینگ لب، لب های خود را برجسته و حجسم نشان دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *