بهترین رنگ رژلب
بهترین رنگ رژلب برای آرایش ولنتاین
بهمن ۲, ۱۳۹۷
آرایش زنان مسن
نکات آرایشی برای زنان مسن
بهمن ۲, ۱۳۹۷

ترفندهای تقویت ناخن ها

تقویت ناخن

ترفندهای تقویت ناخن ها

ترفندهای تقویت ناخن ها

   برای داشتن ناخن هایی قوی و محکم باید به صورت مرتب به ناخن های خود رسیدگی کنید تا ناخن ها بتوانند ظاهر زیبایی داشته باشندو برای تقویت ناخن ها محصولات و روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها به راحتی استفاده کنید. در این مطلب سعی داریم ترفندهای جالب برای تقدیت ناخن ها در منزل را به شما عزیزان آموزش دهیم. 
- ناخن های خود را هیدراته نگاه دارید!
   داشتن برنامه‌ غذایی متعادل، مهم و نوشیدن آب فراوان، بسیار ضروری است. به گفته لیپمن، موسس و مدیر خلاق محصولات زیبایی و لوکس eponymous مهم‌ترین چیز برای تقویت ناخن ها این است که ناخن‌ ها و کوتیکول‌ های آن را هیدراته نگه دارید.
- بیوتین و سایر تقویت کننده‌ ها
   مکمل‌‌ های بیوتین با شکنندگی ناخن‌ ها از داخل مبارزه خواهند کرد! نونز، متخصص پوست و زیبایی، پیشنهاد می‌ کند که برای رشد مو و ناخن‌ ها AKS را مصرف ;KDN. اما حتما به خاطر بسپارید که قبل از استفاده از هر نوع دوا و درمانی، آن را با پزشک خود در میان بگذارید. علاوه بر چنین محصولات دارویی، محصولات و لاک‌ هایی هم وجود دارند که می‌توانید مستقیما آن‌ ها را روی ناخن‌ های خود استفاده کنید.
- کوتیکل‌ های ناخن را ماساژ دهید!
   لیپمن می‌گوید از آن‌ جایی که ناخن‌ ها در زیر کوتیکول‌ ها شکل می‌ گیرند، ماساژ اطراف ناخن باعث افزایش جریان خون در آن ناحیه و در نتیجه رشد بیشتر ناخن‌ ها خواهد شد.
- از کوتیکل‌ های ناخن خود مراقبت کنید!
   نونز توصیه می‌ کند که مطمئن شوید کوتیکول‌ ها را فقط به عقب می‌ رانید، آن‌ ها را نباید بچینید. همچنین مرطوب کردن انگشتان و ناخن‌ ها بیش از یک بار در روز نیز مناسب است. لیپمن هم پیشنهاد می‌ کند که همیشه در کیف‌ خود کرم دست و کاتیکل به همراه داشته باشید. همچنین اضافه می‌کند که هیچگاه نباید صورت‌ خود را بدون استفاده از مرطوب کننده بشویید، با دستان‌ خود نیز باید به همین شکل رفتار کنید.
- از شکستن ناخن‌ ها جلوگیری کنید!
   لیپمن هشدار می‌ دهد که هیچگاه از ناخن‌ ها به عنوان ابزار استفاده نکنید، در این صورت ناخن‌ را در معرض خطر شکستن قرار خواهید داد. بخش سفید ناخن که به عنوان ناحیه‌ استرس نیز شناخته می‌ شود، سرانجام سست شده و خواهد شکست. 
- ابزار مناسب انتخاب کنید!
   نوع سوهان ناخنی که استفاده می‌ کنید خیلی مهم است. سعی کنید همیشه از سوهان ناخن‌ های کریستالی استفاده کنید. این نوع سوهان به ملایمت با ناخن شما رفتار خواهد کرد.

ترفندهای تقویت ناخن هاReviewed by آرایشگاه on Jan 22Rating: 2.5ترفندهای تقویت ناخن هابرای ترمیم و تقویت ناخن های خود می توانید از انواع روش ها و محصولات تقویتی استفاده کنید و در کنار آن مراقبت های روزانه از ناخن را نیز فراموش نکنید. در این مقاله ترفندهای تقویت ناخن ها را به شما آموزش می دهیم.

برای ترمیم و تقویت ناخن های خود می توانید از انواع روش ها و محصولات تقویتی استفاده کنید و در کنار آن مراقبت های روزانه از ناخن را نیز فراموش نکنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *