دستگاه تاتو
دستگاه تاتو بالتیمور
آذر ۲۴, ۱۳۹۷
حجیم کردن لب
ترفندهای آرایشی حجیم کردن لب ها
آذر ۲۵, ۱۳۹۷

آموزش درست کردن ژل ابرو برای مرتب کردن ابروها

ژل ابرو

آموزش درست کردن ژل ابرو برای مرتب کردن ابروها

آموزش درست کردن ژل ابرو برای مرتب کردن ابروها

   ژل ابرو یکی از محصولات آرایشی است که امروزه در فروشگاه های آرایشی معتبر به فروش می رسد. کاربرد این ژل برای مرتب کردن، حالت دادن و ثابت نگه داشتن ابروها است، ژل ابرو در زیباتر شدن ابروها بسیار تاثیرگذار می باشد و بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه به تمام خانم ها پیشنهاد می کنند که از آن استفاده کنند.ژل ابرو البته می توان این ژل را نیز در منزل به راحتی تهی کرد. درست کردن ژل ابرو کار چندان سختی نیست و می توان در خانه به راحتی درست کنید و مورد استفاده قرار دهید.
برای ساخت ژل ابرو به وسایلی زیر نیاز داریم:
- تیوپ خالی ریمل
- کاسه ضد حرارت
- 1/2 قاشق ژلاتین
- روغن اسطوخودوس
- نصف فنجان آب گرم
- 1 قاشق چوبی
- قیف پلاستیکی
روش ساخت ژل ابرو
   اولین کاری که برای ساخت ژل ابرو باید انجام دهید این است که 1/2 قاشق ژلاتین که فولیکول مو را قوی می کند و تقویت کننده ابرو است را به آب گرم اضافه کنید و آن را در آب حل کنید، پس از حل شدن ژلاتین در آب باید مقداری روغناسطوخودوس اضافه نمایید. در صورت نداشتن روغن اسطوخودوس می توانید از اسانس آویشن استفاده کنید.
مراحل ساخت ژل ابرو
   قیف کوچک را داخل تیوپ ریمل قرار داده و ژل را درون آن بریزید در ریمل را ببندید و اجازه دهید ژل ابرو چند ساعتی در یخچال بماند و سپس می توانید از آن استفاده کنید.

ژل ابرو
آموزش درست کردن ژل ابرو برای مرتب کردن ابروهاReviewed by آرایشگاه on Dec 16Rating: 3.0آموزش درست کردن ژل ابرو برای مرتب کردن ابروهاژل ابرو محصولی است که برای زیبایی و مرتب کردن ابروها کاربرد دارد و می توانید به راحتی این ژل را در منزل درست کرده و استفاده کنید. در این مقاله نحوه تهیه این ژل را به شما آموزش می دهیم.

ژل ابرو محصولی است که برای زیبایی و مرتب کردن ابروها کاربرد دارد و می توانید به راحتی این ژل را در منزل درست کرده و استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *