روش های تمیز کردن ابرو
تمیز کردن ابرو با سرم آرایشی
اسفند ۱۰, ۱۳۹۶
روش های تمیز کردن ابرو
تمیز کردن ابرو با روغن نارگیل
اسفند ۱۰, ۱۳۹۶

آموزش رنگ مو با چای سیاه

چای سیاه برای رنگ مو

آموزش رنگ مو با چای سیاه

آموزش رنگ مو با چای سیاه

   بسیاری از خانم ها تمایل دارند موهای خود را رنگ کنند اما هیچ تمایلی به استفاده از مواد شیمیایی برای رنگ کردن موهای خود ندارند. در این مواقع خانم ها می توانند از مواد طبیعی برای تغییر رنگ موهای خود استفاده کنند. چای سیاه یکی از همین مواد طبیعی است که موجب تغییر رنگ موها خواهد شد. چای سیاه عملکردی مانند قهوه دارد و می‌تواند به خوبی موهای خاکستری و سفید شده را پوشش داده و یا اینکه رنگ موی تیره را ایجاد کند. در واقع چای سیاه یکی از بهترین روش ها برای تیره کردن موهای روشن و بلوند است. برای رنگ کردن مو با چای سیاه باید 3 تا 4 قاشق چای خشک را با 2 فنجان آب دم کرده و سپس آن را با مقداری نرم کننده مو ترکیب کنید. اگر از این رنگ موی طبیعی برای پوشش دادن موهای خاکستری استفاده می‌ کنید بهتر است مقداری مریم گلی خشک شده را نیز به مواد خود اضافه نمایید تا فولیکول‌های مو تقویت شده و رنگ پذیری بهتری داشته باشند.
   موها را با این ترکیب آغشته کنید و اجازه دهید به مدت 1 ساعت بر روی مو بماند. از یک کلاه برای پوشاندن موها استفاده کنید. بعد از گذشت این مدت زمان موهای خود را شسته و رنگ مو را چک کنید و اگر لازم شد دوباره از این ترکیب برای رنگ شدن مو استفاده کنید. در زمان های گذشته بسیاری از خانم ها با استفاده از مواد طبیعی موهای خود را رنگ می کردند و سفیدی موها را پوشش می دادند. این مواد طبیعی علاوه بر تغییر رنگ موها و زیباتر کردن آن ها موجب تقویت و شادابی تارهای مو نیز خواهند شد. 

آموزش رنگ مو با چای سیاهReviewed by سه رخ on Mar 1Rating: 3.0آموزش رنگ مو با چای سیاهچای سیاه یکی از مواد طبیعی برای رنگ موها است که عملکردی شبیه قهوه دارد و موهای سفید را پوشش داده و رنگی تیره به موها می بخشد. در این مقاله این شیوه از رنگ مو را به شما آموزش می دهیم.

چای سیاه یکی از مواد طبیعی برای رنگ موها است که عملکردی شبیه قهوه دارد و موهای سفید را پوشش داده و رنگی تیره به موها می بخشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *