درمان چربی پوست
بهترین روش درمان چربی پوست (قسمت ۴)
فروردین ۲۴, ۱۳۹۸
درمان چربی پوست
بهترین روش درمان چربی پوست (قسمت ۵)
فروردین ۲۵, ۱۳۹۸

آموزش زیبایی بدون آرایش (قسمت۱)

نکات زیبایی

آرایش طبیعی

آموزش زیبایی بدون آرایش : (قسمت1)

شما برای اینکه چشم های برجسته و زیبایی داشته باشید، نیاز به استفاده زیاد از لوازم آرایش ندارید . این که آیا شما تمایل به استفاده از لوازم آرایش دارید، یا پوست حساسی دارید یا فقط ترجیح می دهید زیبایی طبیعی داشته باشید، این مقاله به شما نشان می دهد چطور چشم هایتان را بدون آرایش زیبا و جذاب کنید.

  • مژه های خود را فر کنید .

حتی اگر آرایش داشته باشید، اکثر آرایشگران، موافق هستند که پیچش زدن مژه های شما ضروری است زیرا باعث می شود که چشم شما بزرگتر و جذاب تر شود. از یک فرمژه برای فر کردن مژه های تان استفاده کنید . فرمژه را روی نزدیک ترین جا به ریشه مژه قرار دهید و به آرامی فشار دهید و 10 ثانیه نگه دارید . سپس این کار را برای وسط مژه ها و انتهای مژه ها تکرار کنید .
      اگر نمیخواهید از فر مژه استفاده کنید ، میتوانید از نوک انگشتان تان استفاده کنید . نوک انگشتان تان را گرم کنید سپس به آرامی مژه های تان را فشار دهید . تا مژه های شما بالا برود. 10 ثانیه نگه دارید و اگر لازم باشد تکرار کنید.
     قاشق را در یک لیوان آب گرم گرم کنید، سپس لبه قاشق را در امتداد ریشه مژه ها نگه دارید. سمت منحنی قاشق (طرف که سوپ یا غلات را نگه می دارد) باید رو به جلو باشد، دور از شما. انگشتان دست خود را به آرامی ضربه بزنید تا در برابر لبه قاشق قرار گیرد. [4]
مسواک را تمیز کنید تا موهای خود را به سمت بالا بکشید. موی سر خود را در آب گرم بشویید تا برس را گرم کنید و رطوبت بیش از حد روی یک حوله پاک کنید. سپس موی سر خود را از طریق ضربه های شلاق خود بکشید، شروع به نزدیک شدن به ریشه و نگه داشتن دهان در ده ثانیه.

رنگهایی بپوشید که چشمان شما را بیشتر نشان دهد.

        پیدا کنید که چه رنگ لباس و چه سایه چشمی واقعا رنگ چشم شما را برجسته می کنند و پیراهن و روسری آن رنگی خریداری می کنند. فکر کنید زمانی که مردم چشم هایتان را می بینند که چه رنگی بپوشید، یا سعی می کنید پارچه های رنگی مختلف را به چشمانتان برسانید و دوست داشته باشید که بهترین ها را در نظر بگیرید.
چشم های آبی باید با سایه های سیاه و سفید و آبی رنگ قشنگ تر شوند (بلوز تیره تر چشم های شما را آبی عمیق تر، بلوز روشن تر روشن می کند)، بنفش، پینک و سبز روشن چشم های قهوه ای باید با پرتقال و قرمز (یا ترکیبی مانند هلو)، سایه های قهوه ای روشن، بلوز پررنگ، اسطوخدوس(بنفش)، طلای و سبز جوانه زدن بهتر می شود. چشم های سبز باید سایه ای از بنفش یا سبز، سیاه، دریایی، زرد کمرنگ و قهوه ای قهوه ای داشته باشند. برای چشمان هیزل باید سیاه و سفید، دریایی و غیره تاریک، نارنجی، بورگوندی و اسطوخدوس را امتحان کنید.

آموزش زیبایی بدون آرایش (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Apr 13Rating: 3.0آموزش زیبایی بدون آرایشآموزش زیبایی بدون آرایش ، زیبایی چشم بدون آرایش .

شاید برای شما جالب باشد تا یاد بگیرید چگونه بدون آرایش هم زیبا و جذاب باشید . این نکات را در زیبایی در نظر بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *