لاک ناخن
ماندگاری لاک ناخن
آبان ۱۹, ۱۳۹۶
رژ لب اناری
رژ لب اناری شب یلدا
آبان ۱۹, ۱۳۹۶

آموزش ساخت لاک مات

لاک مات

آموزش ساخت لاک مات

آموزش ساخت لاک مات 

   با فرا رسیدن فصل بهار توجهات به سمت لاک های مات بیشتر شده است. البته این نوع لاک ها همیشه طرفداران زیادی در زمینه آرایش ناخن دارند. لاک مات ظرافت و زیبایی خاصی به دستان خانم ها می دهد. برای لاک هایی که به صورت پایه مات نیستند می توانید لاک مات کن از بیرون تهیه نمایید و یا لاک مات با رنگ خاصی را تهیه کنید، اما هزینه لاک مات بیشتر از لاک براق است. از آنجاییکه بسیاری از خانم ها به لاک مات علاقه دارند در این مقاله جهت صرفه‌ جویی در هزینه، شیوه تهیه لاک مات با چند روش مختلف و ساده را به شما آموزش می دهیم.
آموزش ساخت لاک مات با بخار:
   یکی از ساده ترین روش‌ها برای مات کردن لاک ناخن، بخور دادن لاک بعد از زدنهمان لاک بر روی ناخن است. به این صورت که یک ظرف پر از آب داغ را که از آن بخار خارج می شود را آماده کنید. ناخن‌ های لاک زده شده را چند ثانیه در تماس با بخار آب درون ظرف قرار دهید (۳ تا ۵ ثانیه) در حالی که انگشتان خود را در تماس با بخار آب قرار داده اید، به آرامی آن‌ ها را حرکت دهید تا بخار به تمام نقاط ناخن برسد.
آموزش ساخت لاک مات با نشاسته ذرت:
   در این روش توصیه می کنیم چند قطره لاک معمولی و براق را روی کاغذ روغنی ریخته و سپس مقدار خیلی کمی از آرد یا نشاسته ذرت را روی لاک بریزید و با خلال دندان آن را با لاک مخلوط کنید. این مرحله را باید سریع انجام داد تا لاک خشک نشود، البته اگر هم لاک خشک شد می‌توان یک قطره دیگر لاک اضافه کرد. حال با یک برس تمیز لاک را روی ناخن ریخته و مانند همیشه لاک بزنید. فدر نظر داشته باشید در این روش بعد از لاک زدن نباید لاک را فوت کنید باید انگشتان دست را صاف روی زمین قرار داده و اجازه دهید خودش خشک شود.
آموزش ساخت لاک مات با سایه چشم:
   روش دیگری که برای مات کردن لاک ناخن وجود دارد استفاده از سایه چشم است. به این صورت که یک سایه به رنگ دلخواه خود انتخاب کرده و مقداری از آن را درون شیشه لاک بی‌رنگ ریخته و با قلم مناسب لاک مخلوط نمایید. حال لاک مات شما با رنگ دلخواهتان آماده است.

آموزش ساخت لاک ماتReviewed by سه رخ on Nov 10Rating: 3.0آموزش ساخت لاک مات لاک مات یکی از پرطرفدارترین انواع لاک است که هیچوقت از مد نمی افتد و می توان آن را در منزل به راحتی تهیه کرد. در این مقاله روش های درست کردن لاک مات را در خانه به شما آموزش می دهیم.

لاک مات یکی از پرطرفدارترین انواع لاک است که هیچوقت از مد نمی افتد و می توان آن را در منزل به راحتی تهیه کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *